2013年11月17日 星期日

學習桌和椅

<1yr9mo>

终於等到weekend,夾到時間同一仔爸去屋企附近商場買了依set桌和椅。





店子里有三set,第一、二set都係colourful 的桌和椅,雖然一set有柜桶,另一set無(荃灣千色店都有得買,再平少少添),但价$一样$4xx。



原本一仔爸話想買那些可調節高度的桌,但一仔媽就話唔靚,而且去幼稚園的open day,小朋友都係用普通款的桌椅,好彩最后一仔爸接受一仔媽的提議。

依set企鹅款made in korea,$980,包送貨。

起初跟一仔爸講企鵝款张椅睇落又大件又笨重,點知一仔爸反而覺得它”穩重紮实”,可以承受大人坐的重量。

回到家,安裝了后,代替了原本網床的位置,又唔觉太大件了。

一仔曾反轉了張椅,由於張椅大件又有d重量,一仔要試了幾次先反番好张椅。

張桌,一仔更加会爬上去玩,又上又落,不过,不会再比他爬了,怕他唔小心跌出桌外,是实心地磚呢,到時就弊了!

可能一仔平時惯了企起sofa前玩玩具,一仔唔肯坐上椅到,都係企係桌边玩玩具,但相信遲d一仔会惯的!

张桌有兩個柜桶,但唔可以完全拉出來,起初一仔拉唔到出來,有d發文,之后似乎明白了...一仔媽又教他可放d拼板的數字、字母,一仔好开心咁继续玩了。

31 則留言:

  1. 聖誕我都會買呢張學習桌,不過想買玩具反斗城的那張可以反來反去的桌,一面可以砌lego,一面可以寫字!好係4百幾!

    回覆刪除
  2. 可能男女個考慮都唔同,我唸我老公都係會揀埋穩重紮實o既款式呢,依set企鹅款又幾靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔爸亦喜欢企鹅,因每朝早一仔都有睇依套卡通片!

      刪除
  3. 呢SET學習桌幾靚喎,我都考慮緊幾時買唔買,但重點係未搵到位放

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔第2早識拎部手机去张桌到,然后坐定定!
      買啦,我買既另一個原因係希望学識麻唔坐時,張椅要放番好,幼稚園面試可能考呢!
      遲d更加要買d笔呀纸呀比一仔畫呢,幼稚園都要考!

      刪除
  4. 最近我都搜尋緊, 你係邊度買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 南豐廣場B113號鋪,大家樂行過幾間就係! 其實最后我地自已拎走,因買滿100元有泊車優惠。剛打去問,鋪里無貨,但倉庫有,而且有Thomas款添,可以從倉出貨送貨。

      刪除
    2. 老闆剛留言比我話貨已返到店子la!

      刪除
  5. 4百幾蚊好抵呀,等我都考慮過黎你地度買先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其寶淘寶都有得買類似款,100多元人仔,但運費就唔知,應該都唔平。
      4百幾果款,其他千色店都應該有,不過無柜桶。

      刪除
  6. 好靚呀!Gmarket 成日都見到呢隻企鵝, 原來香港有得播 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期六定日早上6點半后,無線都有得播呀!
      不過,我屋企有買"香港寛頻" pay TV,所以每朝有得睇。

      刪除
  7. 呢SET好靚呀, 我都要買返SET先至得. 公公婆婆屋企有但我屋企未有呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 買啦買啦! 公公婆婆屋企係邊款? 不如你屋企買另外一款,hehe!

      刪除
  8. 回覆
    1. 剛問了老板,原來都有Thomas款,但無問什麼顏色。

      刪除
  9. 藍色真係好靚呀~
    Yin B之前生日收到果set lego檯椅我都頭痕緊幾時拆出黎..
    因為屋企真係N咁多樣野..

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d腾個位出黎啦,不然,生日礼物变成聖旦礼物啊!

      刪除
  10. Wa,如果早啲見呢set就買Thomas,好想知thomas係咩樣,係咪得呢間有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 間店好细間,果日只show 企鵝同粉红色“Hello Kitty”出來,电話中問老閭先知有Thomas,店tel 2342 1699,你睇下老闆可否whatsapp Thomas张相给你?包送货指TKO,你那边可能要加$或唔送?我只揾到依间有咋。

      刪除
    2. 漏了講只show個“包裝盒”出來添,我地回到家先正式拆出來睇实物!

      刪除
  11. 好靚,而且唔太貴,幾好!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其实我覺得贵嫁,但襟用兩、三年比一仔讀书,又ok既^_^

      刪除
  12. 好貴WOW, 我只係去IKEA買左要$1XX 既TABLE俾BBG JAR :P btw, 可以請教你點整show最新留言同網誌分類嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://cathy-mama.blogspot.hk/2013/09/yahoo-blog_14.html?m=0
      肚B媽個blog有教!

      刪除
  13. 其實有張枱好o架!佢會自動波坐喺嗰度做吓嘢!好似阿肶咁,佢畫公仔,睇You Tube及玩佢自己部電腦仔都自己去張枱度o架!等佢坐定定一陣都好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係睇了小豆子媽和你介紹買學習桌的好處,加上面試可能考收番好張椅,先去買咋!

      刪除