2013年11月14日 星期四

一仔任務 ~ 幫手收high chair

<1yr9mo>

终於拍到一仔幫手收番埋high chair 依一幕(有時一仔爸唔係屋企食飯,有時又唔記得要拍)。



記得上個月第一次幫手,一仔玩緊部手機,佢見到一仔媽係度摺番埋high chair,主動拎麻部手機去搬開电腦椅,一仔媽好驚喜!

但得一隻手搬,當然搬唔到,一仔媽教一仔要先放低部手機,要一齊用兩隻手推,兩、三次后,一仔無再拎麻手機去搬了。

一仔,你見媽媽爸爸、工人姐姐成日幫你tidy up d玩具,会否有一天你都会主動tidy up呢?

17 則留言:

  1. 唉, 我已放棄教matthew收執了, 真係好難呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 现在反而係好時機再教Matthew 仔呀,他咁锡妹妹,一係話要tidy up先可kiss妹妹,一係話妹妹好快会係地上玩,d玩具会整親妹妹嫁。

      刪除
  2. 一仔好乖呀, 最後仲記得拍返埋張電腦櫈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,希望唔好好似搬potty咁,得3分鐘熱度啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 所以我諗→会否有一日他都自動自觉收拾玩具呢!?

      刪除
  4. 回覆
    1. 可能过一排就唔会再幫手了,他现在都無搬potty了-_-!

      刪除
  5. 教小朋友收拾真係好重要,最好由細開始教,否則大個咗好難扭番正。

    回覆刪除