2013年11月23日 星期六

3rd N班面試@粱省德幼稚園

<1yr9mo>

報了4間N班,其中2間(救世軍明德及维景灣)太多人,有排都輪唔到面試。

另外兩間,一間(慶恩)已知no offer,另一間(厚恩)無消息,即在on waiting list,但以一仔當天全程扭喊的表現,應該都係無行。

11月中了,一仔媽再上網找有無其他幼稚園仍可以報N班....

原來一仔媽一直都唔識善用網上的資源,之前揾錯方向,好彩依家都未遲。

1st step :

1. 首先去依個各區的幼稚園網址打印了西貢區的所有幼稚園資料。

2. 再只選取有N班 + K班又有學劵的幼稚園。

3. 在網上click入去幼稚園的網址,查看學校既電話,逐間打去問是否仍可申請N班? 最后成功找到4間。

依間粱省德更係即時在電話中約麻星期六面試既時間,因老師怕趕不及收到申請表及郵寄回覆面試時間。

2nd step :

之前一仔媽只識在yahoo搜尋相關幼稚園評價的資料,由於yahoo blog 就快關閉,已很少相關的資料,原來直接入教育王國/ 親子王國 的討論區搜尋會有更多。

*******************************************

面試實況:

約了2:45,係最后一批面試。

2:30去到,再填表。

工人姐姐同一仔在大堂遊戲設施區玩,有滑梯sir、小屋、大獨木橋、大隧道,一玩,就玩了大約45分鍾,一仔玩得好開心,但玩到滿頭大汗。

之后一仔媽同一仔入了一間課室,里面有三張桌,桌上有玩具任小朋友玩。

課室旁再有三個小遊戲區。

第一個廚房區,除有煮食爐頭,更有洗衣機,另有一張桌上放了不同餐具及切切生果  ~ 其間,一仔試过幾次將d歺具想放入口中,当然比一仔媽制止,唉,但唔知有無比老師见到呢?。

第二個車車區,起碼有六七架大車及比架手指size既車仔 ~ 一仔又試过不停將車仔fing落地下,今次,真係無眼睇。

第三個砌積木區,不過積木放晒係大箱里 ~ 只有一仔一個想從箱里拎出來。

依個課室又逗留了起碼30分鐘。

跟住去第二個課室,一班家長(有20個吧?)連小朋友圍住張桌一起見校長及一位老師。

一仔媽一坐低,一仔已扭...一仔的死穴,係外面唔可以坐定定。

最后抱了佢出去比工人姐姐,在課室里的一仔媽全程都聽到一仔在出面大喊!

校長請每個家長講點找到依間幼稚園、小朋友的事。

其他家長都講好多,例如bb識講什麼、又會見到人打招呼、有朋友讀緊等等。

平時已唔識太講野的一仔媽,面對咁多家長,又掛住出面喊不停的一仔,一仔媽只講了一仔雖然仍只識講bb話,但會拼晒英文字母及數字板,前后講不到十句說話。

各家長發表完演講后,校長及老師再簡短講解N班小朋友上堂會學什麼。

跟住家長發問時間。

有家長問,校長答,先知原來上午班/ 下午班/ 全日班各收15人,即合共45人。

大多數家長選上午班及全日班,如果有家長想轉下午班,都可以即時更改!

最后回到家,4:15pm,差不多用了兩個小時去in。

 喊到眼、鼻都红晒

整套戰衣look



**********************************************
面試后感想 :

依間學校好似只開了N班不久,今年8月又剛轉了辦學機構,廣收插班生。

網上討論區話依間學校多B6,有小朋友開學不久已整親。

但今次面試時全部都唔見B6家長,大部份小朋友都坐定定又乖。

整個面試過程,上至校長、下至老師、接待處的職員,都好好態度!

不過,以一仔今天的表現,及只有咁少學位,相信都係無行!

成日話比小朋友多幾次面試機會,取多d 經驗。

但今次,反而係一仔媽吸收了寶貴的經驗...回到家,腦海中不時回憶各家長演講的情況,一仔媽問點解自己諗唔到可以講多d呢?

最后,一仔媽諗到下次再有機會,可以講下一仔會自動自覺搬potty去廁所、幫手收high chair 、自己擔張椅走去房門睇英文字母認字板、可以用匙根餵自己食、开始試用杯飲奶等!

其實回到家時,再查看信箱,收到另一間12月面試的通知,Yeah!

依間網上評價麻麻,但又有幾多可信呢?因各花入各眼,各有不同感受。

而且依間係最后一間N班近屋企的幼稚園,希望一仔媽同一仔面試的表現都有改善!







24 則留言:

  1. 我一共報左16間,暫有3間有OFFER,1間WATING,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔想一仔搭校車,所以當初盡量只報區內果3間+一間小表姐讀過的區外維景灣,但現在,無辦法都要報麻整個TKO的,不過一仔爸仍抗拒搭校車....但大前題要有offer先算啦!

      刪除
  2. 間學校似係in家長多d啵...如果俾著我, 我諗我都應該講唔夠10句就收聲, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我都好怕in家长,今次總要成组in....但下次应該唔怕了!
      为了小朋友有offer,d家长踴躍發言啊!

      刪除
  3. 可能係龍年啦, 我覺得n班好似仲難in過k班... 繼續加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. K班雖学位多些,但龍年效应,明年都怕又要爭崩頭了-_-!

      刪除
  4. 一仔加油呀!小朋友坐唔定個個都係甘架!有時候會有意外驚喜架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但见人地d BB坐定定呀!
      我都希望有驚喜,多謝Dan Dan媽!

      刪除
    2. 有時諗住唔得果間,就會收!但諗住佢收果間但又唔收!所以relax! 一仔媽加油!

      刪除
  5. 每個小朋友都有佢地既性格, 或者一仔都搵緊佢喜歡既學校呢~

    回覆刪除
  6. 一仔加油~~ 一仔媽唔好太緊張, 平常心~
    你放鬆D, 一仔既表現都會好D架~~~
    加油加油~~~

    回覆刪除
  7. 一仔既穿著好醒目! 唔好比咁大壓力自己喎, 你地都盡晒力啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝ee!
      到今天都無消息,應該都係無行了。

      刪除
  8. 有時係學校去揀合適的學生,以為唔得可能又得,加油,btw, 呢間in咁長時間,真係會冇耐性,同如果叫我講,真係一句起二句止ar!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間学校ok架!
      但下次为了一仔有offer,我会講多d!

      刪除
  9. 嘩,家長要輪住發言,俾我一定驚死..加油呀一仔..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個依次經验后,下次都無咁驚,同麻我要为阿仔有offer而努力!

      刪除
  10. 宜家見幼稚園係見家長多過見小朋友,一仔同一仔媽繼續加油呀﹗

    回覆刪除