2013年11月9日 星期六

公園里玩

<1yr21mo>

一仔今天21個月大啦,但一仔媽未完成"21個月大的成長報告",先播今天去公園里玩的情形。

嫲嫲話上個月同一仔去公園玩,由得佢自己sir滑梯,一仔媽今天都見到la!

滑梯上面平台都好多野玩呀!

一仔話 : 上落依條滑梯,現在係小兒科啦!

一仔話 : 媽媽,我識sir麻依條旋轉滑梯,叻唔叻呢?

一仔話 : 媽媽,現在我上、落樓梯係未都有進步呢?


一仔話 : 我總識避開撞到頭,穿來穿去呀!

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 好彩有嫲嫲間中同一仔落樓下公園玩架!

      刪除
  2. 一仔好叻叻呀!條藍色旋轉梯咁長都夠膽sir!

    回覆刪除
  3. 好彩有屋企人帶一仔落公園玩呀^^
    我阿爸逢二、四過黎湊肚B去玩,我都發覺肚B識多左野,有時weekend撞到啲朋友仲會走埋去添架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地要返工,很难同佢地成日去玩。
      嫲嫲話小朋友要周圍跑先会长高d喎!

      刪除