2013年11月5日 星期二

防撞牆

<1yr8mo>

前排一仔試過從sofa轆落地下,差d撞到牆邊的牆腳缐壆。

前幾天係大人床,又”碰”一声撞到牆,已經不是第一次,嚇到第二天要返早更的一仔爸睡意都無晒。

趁星期六面試之間有空檔,去日本城買了依張遊戲地墊,150x200x1cm,$249。





剪的時候,高度專登預多2-3mm,方便攝入去后,会”頂住”,無咁容易跌番出來。

再用普通膠纸痴住顶邊同窗檯边。

现在仍欠窗檯边買條防撞膠。

其实之前有買過,係軟膠,痴係电視柜到,点知一仔咬爛晒。

所以,要再揾d無咁易比一仔咬爛的。

18 則留言:

  1. 你屋企周圍都好安全...我地完全都無整呢d野~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見一仔成日紥紥跳跳,撞了幾次,唔買唔得啊!
      小b係女仔,係未乖好多呢?
      現在仍欠窗檯边同廚房閘未整。

      刪除
  2. 一仔媽嘅安全意識好強呀~我呢方面真係超差,妹豬撞到個頭幾十次我至走去買防撞邊 @.@

    回覆刪除
    回覆
    1. 好怕一仔咁撞法啊,撞親頭可大可小,所以一定要想辦法避免!

      刪除
  3. 咦,我個女又好小心喎,除非佢見吾到,如果見到佢會識避,好勁!

    回覆刪除
  4. 我就喺D柜邊及窗台貼防撞膠,因為阿肶成日四圍跳,好易撞親。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都貼過防撞膠,但之前比一仔咬爛了!

      刪除
  5. 張軟墊好靚呀,價錢又唔貴!
    哈哈,一仔牙齒好利害呀,我記得你話過張網床都畀一仔咬爛 ^^"

    回覆刪除
  6. $12 店有好多防撞膠/棉選擇, 我都買左兩款, 兩款都係痴床用.

    回覆刪除
  7. 一仔係行動派做左防撞mama就冇咁心痛了

    回覆刪除
    回覆
    1. haha,对住穩陣派的小豆子,媽媽你没有依個烦惱!

      刪除
  8. 哈 ~ 一仔都好為食下,連膠都咬!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢到依家都成日咬d玩具嫁,係牙痕先真!

      刪除
  9. 咬爛晒?? @@ 父母要好小心喎.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 到现在仍咬d玩具架!到唔知幾時先stop?

      刪除