2013年11月26日 星期二

跌落床

<1yr9mo>

一仔咁大個,第一次跌落床咋!

自一仔开始識轉身,白天一仔瞓舊屋的大人床,雖已用攬枕、枕頭放在床边,防止他碌落床,但仍擔心!

好彩一仔三姨轉告了她US教友的方法,因她教友的仔仔幾個月大時試过跌落床,教完后,無跌落床了。

一仔媽抱住幾個月大的一仔在床邊,當他識聽的同佢講唔好爬近床邊,danger danger  危险、危险,会跌落床,痛痛!

最重要係又作狀令一仔跌落床...repeart了兩、三次咁教佢。

自始一仔一靠近床邊,我地話no no danger  danger 危险、危险 、跌跌呀,一仔会退后一步。

现在,一仔已識爬落大人床添。

但,估唔到昨晚失守了。

夜晚一仔和爸媽一齊瞓。

有時瞓瞓下,一仔会趴上一仔媽心口,成隻樹熊咁继续瞓。

矇矓中,一仔媽感覺身上郁一郁,下一刻,見到一仔坐在地上,頭细细声”彭“撞上衣柜。

一仔媽估計當時一仔可能fing一fing隻腳,点知已經係床边,直頭变成”爬了”落床。

由於sleeping當中,一仔當然唔为意,跟住pat pat坐地,頭撞上衣柜,好彩細细力咋!

一仔媽連忙抱起一仔,一仔喊了幾声,又叫工人姐姐個名,好彩4、5秒后瞓番la。

抱一仔上床果刻,一仔爸剛巧轉身瞓醒咁,同佢講阿仔啱啱跌左落床呀!

可能一仔無大喊,一仔爸聽完继续瞓!

報告完畢,一仔媽都继续去瞓la!




28 則留言:

  1. 嘩,,,不幸中之大幸...好彩一仔無事咋~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞓醒后,唔知他記唔記得曾跌落床呢?

      刪除
  2. 唔喊應該冇咩野事既, 放心放心~~~
    不過一仔媽你半夜起身寫BLOG好堅喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚇醒了,一時半刻瞓唔番....hohoho,好彩今早返到公司無釣鱼,唔駛飲野提神。

      刪除
  3. 一仔好勁, 跌落床可以咁快訓番, 我仔幾個月已經試過跌落床, 心痛死我>< 你要留意下佢有無邊度唔舒服, e.g. 作嘔

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友撞到,尤其個頭,真係会擔心c!
      好彩今次係脚落地先,無事無事!

      刪除
  4. 好彩有驚無險咋!阿肶6個月嗰時試過喺梳化跌落地,嚇死我,個額頭仲起咗個大瘤添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 起大瘤,真係跌得好金!果次有無睇医生?好彩最后阿肶無事!

      刪除
    2. 有,梗係即刻睇急症啦!撞到個頭喎!好彩無事咋!

      刪除
    3. 一仔前晚lur地下撞到額頭腫了些,好彩第二早無咁腫。
      真怕小朋友撞到頭!

      刪除
  5. 原來可以教bb唔好爬近床緣, 但有時真係防不勝防, 好在無事咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實d BB細細個己經明我地講什麼,可能未出世時,已在媽媽肚里日聽夜聽...一仔最明既係我地講 no no no!

      刪除
  6. 哎呀...好在無事,但都要小心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡量啦...通常佢爬上我心口瞓,我都知,然後輕輕cool住佢,唔知點解今次會失手!?

      刪除
  7. 一仔咁大個,第一次跌落床 -> 媽媽好叻叻啦, matthew幾個月大已經多次跌落床! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. "已經多次",擔心c啦! Matthew 都係同你地瞓嗎?

      刪除
  8. 我都好唔放心~~所以最後都係買多張網床~~好彩沒事呢~~

    回覆刪除
  9. 如果可以你試下張網床放入房拍埋床邊、咁樣一仔就會有網床頂住唔會碌落床!我地都係咁樣由佢係大人床訓左先,等佢熟睡後就再放佢下網床,

    回覆刪除
  10. 好彩冇事,一仔好痴mama, 樹熊咁痴實

    回覆刪除
  11. 好彩無事~不過一仔都好叻,跌完落床咁快可以瞓得返

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能平時爬落大人床訓練有素,所以無事咋!

      刪除
  12. 好彩無事,床下面鋪軟墊得唔得?跌倒都無咁傷嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 得,謝谢提儀,不过唔想大人房都铺軟墊,清潔麻煩呀!再睇定d先!

      刪除