2013年10月19日 星期六

尖沙咀永安又on sale ~ 16/10 - 20/10/2013

遲了報料添....*:P tongue




終於等到田鼠媽介紹既雙妹嘜花露水今次都有特價,由9.9元變成7.7元!



因打算一次過買幾支送給人呀,等特價先買,慳得一蚊得一蚊都好!

當防蚊水,好work,細細支,放係手袋里好方便!

用完,去藥房買支大的玻璃裝refill!


16 則留言:

  1. 呀...我尋日都去左永安出血呀~~ 不過只係買 JUJU 既家居服 & 奶樽

    回覆刪除
  2. 我Last day 今天剛剛都去左呀!聽聞永安減價係幾間百貨公司中最低架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去永安,因它最近我公司,5分鐘路程!
      但它特价品,有時比出面仍贵,田鼠媽話花露水apm賣5元咋!

      刪除
  3. 花露水真係超好用,我去親公園都要噴

    回覆刪除
  4. 呢枝野上個禮拜APM攤檔賣$5咋! 唉呀, 如果早啲知你搵緊就可以幫你買啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 差不多平一半,好抵呀!
      下次一定揾你先!

      刪除
  5. 我都有留意,可惜真係無時間去呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次再有,会記得早d通知大家,但我地通常都係早一日先收到宣传单張!

      刪除
  6. 細細支,出街真係好方便喎

    回覆刪除
  7. 雙妹嘜花露水我都鍾意用, 覺得陣味好香~~

    btw, 大的玻璃裝可以用幾年....!!!

    回覆刪除