2013年10月5日 星期六

一仔外婆短暂回港

<1yr7mo>

前排一仔外太公甲狀缐病復發(十年前試过一次),完全唔想食野,令到體重急降,变成皮包骨,所以外婆臨時決定回港。

好彩,外太公食了兩星期药后,開始有番胃口食野,但d药有副作用,食完手軟腳軟,有一次外太公撞穿頭流血,要去私家医生到缝針+打破傷風針添!

顺便慶祝中秋節,yahoo團購買了一份盆菜,話可供4-6人食,但我地5個人食,剛剛好而已!

慢火整番熱要45分鐘。



亦順便慶祝一仔姨丈、姨妈的舊曆生日。



一仔外婆回美果日,剛好十月一日係公共假期,比個驚喜外婆,一仔亦有去送機。

一仔第一次來機場,啊,不對,應該係第二次才对,因一仔媽有左一仔未夠3個月時,同一仔爸去台南旅行呢!


等外婆辦理行李寄艙時,一仔係機埸走來走去!





外婆,下次你再返HK,一仔又会大個好多呢!

13 則留言:

  1. 一仔、一仔媽同埋婆婆都勁似樣呀!Auntie響美國係要照顧其他親人嗎?好難得佢一個老人家都肯stay響外國,一定好掛住你地啦>"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 她同Uncle 喜欢美国生活方式,所以掛住都無辦法!
      反而我三妹想返港計劃要擱置,她刚成功考到会計師牌 ~ 应該係全靠一仔心靈雞湯video鼓勵^_^,点知她舊老板搵她去新公司幫手,so lucky her!

      刪除
    2. 好彩我一早逃番hk.....現在先可以有一仔>o<

      刪除
  2. 會唔會考慮帶一仔去旅行呀? 2歲前搭飛機平好多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2歲前?趕唔到啦!
      出年就可能会搭船!

      刪除
  3. 係La,同一仔去旅行,去一次會識多啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同一仔爸都無假呀!
      出年啦,应該要返乡下拜祖先!

      刪除
  4. 回覆
    1. 之前都話似我,但外婆話一仔似爸爸喎!

      刪除
  5. 一仔媽同一仔婆婆好似樣呀~

    回覆刪除