2013年10月2日 星期三

手機要刪除Cookies + 其他手機問題

我用緊 Samsung S3!

這兩天用手機"登入"唔到新Blog呀, 唔可以回覆或留新留言。

趁10月2日放完假返工,午飯時怱怱去 i-square 21樓既 Samsung 服務中心。

嘩!入到去見到個景好靚呀!



好彩唔係好多人,門口取籌,等7個位,排隊15分鐘就輪到了。

1. 
最近先開始用新Blog,上星期試過一次咁既相同問題,但過一陣就無事,點知昨天又發生 ~ 登入唔到新Blog,在登入個畫面,個"網址"不停閃來閃去,完全不可能打入 password ,過一陣后,彈出個畫面話可能要去"刪除 Cookies",但我跟指示做都係唔識,所以穩陣又快捷當然去服務中心找人整!

要先入”上網”,即"瀏覽器"既畫面
>按手機左下角既功能鍵,選最下面既"設定"
>"私隱和安全"
>"清除全部Cookie數據"按一下
>"清除表格數據"按一下
>"清除位置資訊存取權"按一下。


平時用手機都有其他問題,順便一次過問麻:

2. 
又係依個星期先有既問題,有時開機,個畫面會閃一閃。

個問題一時時出現。

服務員話暫時找不出原因,但叫我唔好用自己安裝的 ”Screen Off” apps,可能同其他軟件會撞,但我忘了講她知我裝了依個apps 好耐呢!




3. 
8月尾時,部手機原廠還完后,YouTube 只得英文版,服務員話因最新version 係只得英文版。

但忘了問她以前原廠還原前,可以將 video save 去瀏覽器的書籤到,現在做唔到既?

4. 
又手機原廠還完后,瀏覽器的首頁原是 Google的無了,服務員幫我set番。

5.
在手機畫面上,可以將 "apps"搬來搬去自己喜歡的位置,但瀏覽器中的書籤,不可以搬來搬去。

6.
剛用新blog時,公司部電腦的 Internet Explorer (IE)用新Blog有問題,有時要 refresh 個畫面,但有時refresh 完都唔得。

最後安裝了Google Chrome,經它入新Blog就ok了。

之前用 IE 入 yahoo email 又慢又有d問題,現在經Google Chrome,入yahoo email 又ok了。








13 則留言:

  1. 實在太好了!! 我都有妳第一個問題, 依家識得handle了, big thanks ar!! ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊,原來你都有!現在解决到就太好了!現在成日用手機去新blog,唔可以留言或写post,就頭大了!

      刪除
  2. 我都係用S3,原來想login係咁閃閃下係關cookies事呀,多謝一仔媽報料呀^^

    回覆刪除
  3. 我剩係係屋企同公司先會寫blog..因為我唔識用手機寫呢, wakakaka!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且用手機, 個mon睇得好鬼辛苦~

      刪除
    2. 公司太忙又唔方便,回家湊仔,只有返工放工搭車或有時早醒先可用手机写blog。
      以前yahoo blog用手机写完,要用电腦先可以upload d 相同video,但現在blogspot好方便,直接用手机都可以了!
      By the way,你部手机係Samsung款吗?係的話,写blog都容易架!

      刪除
    3. 点解你手机mon睇得辛苦既?太暗?

      刪除
    4. 睇慣電腦, 手機硬係覺得唔夠大...雖然我用個部係s4~

      刪除
  4. 我用緊Note 2,但其實好多function都無乜點用,部機成日都會自己叫,我都唔知佢做乜,得閒都要上去問吓先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我返工時部机成日叫,实比炒魷鱼啦!
      快d拎去問下啦!未必一定拎去服務中心,拎去衛訉等問都可以架!

      刪除
  5. 我都係咁,登入嗰時,個"網址"不停閃來閃去,閃到我頭都暈,不過我閂機,過一陣開返又無事

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你有無試下删除以上三样野?会再閃嗎?

      刪除