2013年10月18日 星期五

哽魚骨

<1yr8mo>

昨晚趁唔喜欢食魚的一仔爸返工,叫工人姐姐煎三文魚,另留一些蒸給一仔食。

蒸好的三文魚,用义一壓就散开晒,但估唔到有魚骨架!

工人姐姐餵了一仔幾啖飯連魚后,一仔苦住脸er er 叫!

除了試过食物太熱,一仔未试过咁样四萬咀苦住脸架!

我地即時知道唔係d飯餸太熱,应該係有魚骨哽住呀!

一仔都试过輕咳兩次(估唔到咁细个個都識依個動作!可能係自然反应),但都唔成功!

其实我地都唔知條魚骨在哪里?

哽住喉嚨?吉到牙肉?

嘗試用电筒照,一仔只合作开口兩秒,当然什么都睇唔到!

比水一仔飲,佢又唔要!

一仔媽唯有当機叫工人姐姐改开奶!

及叫工人姐姐留意奶的温度不要太熱。

好彩一仔肯飲奶,飲完奶都無事了!

然后我地继续食飯,發现三文魚有幾條魚骨,雖然好幼,但都有1cm長!

今次哽魚骨無事,真係好好彩!

將來,都係只比壽司那款三文魚给一仔食算了!

28 則留言:

  1. 我成日都好唔小心咁俾埋d骨小b食, 好彩...佢由細到大都識lur骨, 呢樣真係叻過佢媽媽我!! 佢lur完出黎仲會望住我講..骨骨呀, 哈!! -.-"

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B好叻識lur骨又識講!^o^
      小B幾细已識lur骨呀?

      刪除
    2. 好似一歲左右, 唔知點解佢會識...爸爸成日話小b有佢地水上人既遺傳, 識食魚, haha~

      刪除
    3. 一歲已識,小b好叻女呀^o^

      刪除
  2. 三文魚魚尾部份先冇骨,其他部份都要小心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買果部份成個U形。唔知屬於边部份?平時係百佳買,都無魚骨,今次係佳宝買架!

      刪除
    2. 我媽咪平時在taste 買, 佢覺得新鮮D, 三文魚放近賣魚蛋旁邊,買魚尾(梯形)部份, 媽咪話無骨同無咁肥。

      刪除
    3. Thx. 但Taste对我来講遠了d,都係厚德街市最方便!
      不过,將來会等放假经过連理街間壽司店先買。

      刪除
  3. 好危險呀! 試過喺超市叫師傅淨係切無骨既部份俾我, 煮果陣先發覺都係有小小骨! 食魚除左刺身之外, 其他都係要用手去feel清楚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時係工人姐姐挑魚骨,今次係我挑,我以为無魚骨先無特別注意law。

      刪除
  4. 所以都好驚俾魚,只好睇清楚,比中間部分

    回覆刪除
  5. 我齋睇都心驚,好彩無事咋,一仔媽你好冷靜,勁呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果刻我都唔知点算咋,好彩最后無事,事后同一爸講,好彩佢都無責怪我咁唔小心!

      刪除
  6. 哇, 好驚呀,好彩最後冇事
    我都試過餵99準備既粥俾小豬時, 見到有骨...
    我拆魚肉時 會帶手套, 用手摸一輪, 感覺好似安全D...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我直頭以为無魚骨,完全無睇。
      平時会小心用义及筷子一起挑骨咋,不过,平時係買鯇魚腩,d魚骨好大條,都容易挑出來。

      刪除
  7. 無事ma????好驚呀!
    我次次食魚都會自己食下先.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩無事!
      今次完全係我大意。以为無魚骨,完会無睇清楚先出事!

      刪除
  8. 唉, 餵魚都係交俾老人家放心d....

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時都好小心挑魚骨,今次係我無諗過有魚骨,完全無去挑先出事!
      工人姐姐挑魚骨都ok嫁!

      刪除
  9. 小豆子雖然識lur骨,不過都哽過一次,果次唔肯食奶,會不停流口水,去緊症室俾緊急,醫生用儀器撐開口,好似牙醫咁企夾番條魚骨出來,我即咸怪自己呀,嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豆子識lur魚骨都哽到,那是意外,不要怪自己了!
      我完全無睇更抵打呢!
      一仔都有流少少口水!
      果刻我諗緊若要去急症室,擔心一仔唔合作...好彩小豆子好乖肯比醫生幫佢!
      以后食魚,點都會睇清楚先!
      一仔爸話見過人地用挑魚骨器呀,一壓,魚肉和骨就分開,上網搵過無,得閒時再去淘寶睇下先!?

      刪除
  10. 我就通常買刺身嗰D,因為好少機會有骨,通常都只係阿肶食,就算貴少少都無辦法。

    回覆刪除
  11. 因為太多骨, 所以我都係買刺身三文魚蒸俾阿囡食

    回覆刪除
    回覆
    1. 經过今次之后,我都会三文魚只買壽司!

      刪除