2013年10月1日 星期二

幼童迷上App 睇「芒」早成癮

今天新聞講 "幼童迷上App 睇「芒」早成癮"

相信一仔可能會係其一,不過,一仔媽會盡量比其他玩具一仔玩,平衡番!

9 則留言:

  1. 我仲堅持緊唔俾佢玩手機呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬了新屋后,一仔換片开始扭計,自始开始比手机佢玩,現在食飯都要,好彩佢通常15分鐘左右食晒。

      刪除
    2. me 3!老公有時問係咪要買部tablet畀肚B,我唔想咁快呀,反正小朋友要玩電子野一定好快識,同埋我唔想變左出街一家三口都顧住玩電話呀

      刪除
    3. 出街時,只係去飲茶要比一仔玩手机,如果無,佢唔肯坐定定!其他時候,就唔駛比既!

      刪除
  2. 試下慢慢減,趁仲細,耐左好難戒了

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都係換片同食飯要玩,及瞓觉前睇youtube 我的最愛当story time!不过,有時一仔爸打機,都叫一仔睇╰_╯!

      刪除
  3. 我就無俾阿肶玩apps,只係有時唔方便俾佢用電視睇Barney就用電話俾佢睇頂住癮先。

    回覆刪除