2013年10月25日 星期五

第一次重陽掃墓

<1yr8mo>

重陽節係九月初九,中国人習俗係九月份里去拜祭祖先都ok。

但d墳埸封路的日子亦一样,星期六、日唔比私家車上,唯有星期三請半天假,那剛好放假的一仔爸先可自己揸車去。

今次亦係一仔第一次去拜祭爺爺,之前怕一仔太細,唔敢帶他去這些地方。

嫲嫲、姑媽話小朋友去墳埸這些地方,有兩样野要帶去。

1)要用扣針扣住個褲袋。
2)要戴有觀音或佛既頸鍊。

一仔媽就話要再加多一样,搽花露水防蚊呀!

一仔爸架車泊响油塘地鉄站A1出口等一仔媽放工。

一仔媽比人點錯路,去了A2出口既大本營→鯉魚門廣場既M記買爺爺喜欢食的巨無霸套歺。

原來B出口既商埸亦有間麥記,会近好多!

平日去華人永遠墳場骨灰龕,好少人。

怕一仔周圍走、手多多,全程由一仔媽抱住!

嫲嫲、一仔爸合麻双手拜祭爺爺,一仔亦有跟住拜呀!

代爺爺講句”乖孫”先!

明年清明四月,亦打算帶一仔返中山石岐鄉下拜祭祖先!

到時要預早替一仔申請特区護照同回乡証先!

掃幕完,返東港城join麻剛接小表姐放學的姑媽一起去飲下午茶。

回到家,差不多5点,拿拿林餵一仔飲奶(依幾天,一仔白天唔多願食固体,可能又吽出牙)。

等到6点沖凉后再瞓一陣,一仔真係好快瞓着了。

点知瞓到8点要食晚飯時,一醒就大喊(條頸鍊係沖凉前已除走了)!

一仔勁扭,要氹了5-10分鐘先唔喊。

当然唔肯坐上high chair食飯。

改由一仔媽抱住飲奶,都只飲得5安。

飲完奶亦唔肯放一仔媽走!

一仔媽唯有一边抱住一仔,一边食已凍晒既冷餸飯!

食完飯后,好彩比一仔發現到放在網床里新淘番來的叠叠樂同配对旦,原打算等工人姐姐抹乾淨,第二天先给一仔玩的!

起初只给四件叠叠樂一仔玩,他在窗边已玩得好开心!

第二天一早,比晒七件,一仔更开心,連手提电話都唔玩!



這幾天早歺,一仔亦唔肯食麥皮,剛好可以將保婴丹放入8安奶给一仔飲!

晚上回家,工人姐姐話一仔白天瞓觉ok,都無喊醒!








15 則留言:

  1. 一仔真係好鍾意响窗台玩玩具喎 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 2月頭剛搬來新屋時一仔已識行,可能窗台高度又剛好,一仔真係好喜歡在窗邊玩,已經係佢既私家地la,好彩d窗花係固定。
      但如果去街或人地屋企,我地都要留意唔好比佢行近窗邊呀!

      刪除
  2. 出年打算帶BB去拜山,要記實呢3樣嘢先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,小朋友容易見到d,又易受驚!
      我以前細個都見過幾次!
      一仔爸以前亦見過...現在戴了泰國開過光的佛,但有時...都會頭痛嫁!

      刪除
  3. 喺窗台玩疊疊樂,個高度同闊度又真係啱啱好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個闊度其實窄了少少,有時跌了落地下,一仔會發忟憎咋。
      一仔自己只會叠三層高,未識叠晒7層。

      刪除
  4. 記住你既溫馨提示先,
    我地啱啱幫瞕瞕攞左回鄉證, 11月帶佢返大陸拜爺爺
    我想請教你, 主頁右邊個blog友最近更新係點整架? thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你同時申請了回港証定特区護照?
      最近更新稍后复你!

      刪除
    2. 雖然係9月頭先搬過來,但我已經唔好記得,應該有3個steps如下,如果有問題,你再話我知。

      Step 1 : 去”設計” > ”版面設置” > 其中一個你想要位置的”新增小工具” > 選取”網誌清单”,之后可以改名,我就改为”一仔媽網友”。

      Step 2 : 我會用手機先sign in 自己個blog后,再入你個blog,先copy 你個blog 條link(我通常copy到”hk/”),然后畫面最下按”查看網路版”,再见到右上角”资訊主页” > 左手面的”閱讀清單” > 在”新增”中paste條link。

      Step 3 : 去番你個網誌畫面,應該見到”網誌清单”或你改了的名,右下角有個士巴拿/螺絲批的編輯掣,”每次”新加了一個blog友后,都要入去再選取 blog 友 條URL link,先會顯示出來。

      刪除
  5. 好彩,我奶奶見肚b咁細唔洗去拜山,所以我都可以唔洗去(湊肚b) ^^"

    回覆刪除
  6. 好乖喎,一仔果然係乖孫﹗
    我今年可以免疫唔去,但出年清明無得避啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其实出年返乡下都有d驚,驚d治安,但都要去!

      刪除
  7. 我都覺得小朋友太細...等大個d先去掃墓!

    回覆刪除