2013年10月29日 星期二

拼英文字母板

<1yr8mo>

九月尾一仔拼數字板停滯不前時,才给一仔依塊字母板。

起初一仔麻麻喜欢拼,只識拼到幾個。

其間,有d數字及字母唔見了,等了幾天,都係無再出現,於是,一仔媽再淘,每款兩塊,点知收貨時每款只得一塊,因店主執漏了,但都即刻退番$!

星期六,回家見到塊字母板拼好晒,工人姐姐話一仔識拼晒la。

星期一,终於比一仔爸拍到video添!







昨晚,之前唔見了的V同T又出现番。

一仔原本拼好了個T,見又多一個T,一仔將原本個T拎走,放第二個T入去!

見一仔識拼晒字母了,昨晚,亦开始比形狀板一仔拼,今次他好有興趣拼呢!

16 則留言:

  1. 識拼晒26個字母,一仔好叻呀!!!!

    回覆刪除
  2. 好叻呀!都係媽媽教導有方!

    回覆刪除
  3. 好叻喎。。小檬都識喇。。不過成日唔見哂,已經每次玩完就執,都係唔見,最後都放棄喇!!哈哈,慢慢會自己走出嚟架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 等了幾日都唔見出嚟,见一仔又咁喜欢拼,又怕面試要考,拿拿林再淘,唔等佢地自动再出現la。

      刪除
  4. 我都要努力教導! 我都買左同一個,希望佢會玩啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起初又間中会係一仔面前玩,引佢模仿我麻!

      刪除
  5. 要併哂26個唔容易啊~ 我覺得字母板好似難過圖形板喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我由數字板开始先→字母板→形狀板,形狀板第一天已識拼晒了。

      刪除