2014年9月5日 星期五

N班初次參加燈籠自製比賽

<2yr6mo>

學校有燈籠自製比賽,估唔到一仔爸都踴躍參加。


參賽者: 一仔

製作人: 一仔爸





作品名稱 : 一仔一号

有一仔喜愛的車車圖案及英文字母貼紙 > 砌成一仔的英文名添!



媽媽覺得個燈籠好靚,不論比賽結果如何,這個燈籠已經係Number 1啦!

特別嗚謝出主意可用汽水樽做燈籠的一仔姑媽!

31 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝!好彩由一仔爸操刀,若由我來,一定仍係透明胶樽一個,因我小学勞作堂最差!

      刪除
  2. 真係好靚呀!!! 辛苦哂爸爸啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!係辛苦呀,因一仔爸返完通宵班,唔瞓,整了半個早上呢!

      刪除
  3. 好勁呀, 一仔爸爸叻叻~

    回覆刪除
  4. 一仔一號,個名好好聽呀,而且超靚呀,犀利~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 未貼貼纸之前,有諗过個名係”外星多爪魚”呢。
      而”一仔一号”個名,漏了講,係一仔爸諗的!

      刪除
  5. 好靚呀!! 唔睇blog都唔知星期一係中秋..haha....中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. .中秋節快樂!
      我家姐14/8生日,所以我地一定記得!

      刪除
  6. 好靚呀,我諗佢地返學我地先係最辛苦,因為要做埋佢地D功課,哈哈哈

    回覆刪除
  7. 整得好靚呀,我一念起遲D要幫龍BB做勞作就怕怕。
    龍BB 又係鍾意'汽車總動員'架

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔喜欢車,但未識分汽車總動员,因佢媽妈我都唔識分!

      刪除
  8. 整得好靚呀,好難得爸爸都會咁投入做小朋友功課,真係要畀個Like畀一仔爸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔都好like 個燈籠,又識开关房燈睇下个燈籠会有什么效果?

      刪除
  9. 好有創意同好令,好彩我地唔駛整,真係高難度呀

    回覆刪除
  10. 又靚又有創意. 一仔爸勁呀!

    回覆刪除
  11. 一仔一號真係好靚呀,我見到戈時哇左一聲

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe,多謝,希望將來所有勞作都可以靠一仔爸

      刪除
  12. 好有心思啊!個燈籠整得好靚呢!

    回覆刪除
  13. 唔係講笑!真係好有❤️思、同好靚!

    回覆刪除