2014年9月28日 星期日

鹹雞+薑蓉

同事教煮這味雞,真係易整又好食,工人姐姐第一次整已經成功,尤其是工人姐姐自已本身又識整果碟薑蓉>>好似以前自已祖母整果種味道咁好味,但可惜老公麻麻喜歡食雞。




鹹雞
材料: 半隻雞(2-3人份量)
醃料: 2茶匙鹽

做法: 雞洗淨后抹乾,用鹽塗渾半隻雞,醃起碼30分鐘,用中火蒸20分鐘,等5分鐘后無咁熱才斬件,即成。






薑蓉
如果去燒味鋪買現成的燒味,包送的薑容,第二天已經味道麻麻,但祖母及工人姐姐依款整法的薑容,第二天都係一樣咁好食。

材料: 薑蓉、1茶匙鹽、蔥花

做法: 細火熱穫加油一湯匙,加蓉、鹽,略炒有香味時,加入蔥花,即成。






6 則留言:

  1. 嘩,見到都覺得好好味.....
    呢個好似白切雞的做法啊,我媽媽好似都係咁整的,哎呀....見到好想食...
    你個姐姐好叻呀,識整好野比你地食.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚趁一仔爸返工不在家食飯,叫工人姐姐又整,今次連一仔都肯食添。
      起初我都以为係白切雞,但做法又好似不同,白切雞的多部驟d。
      其实工人姐姐初來時唔識煮hk餸架,因以前佢個太太煮,佢只係幫手,而我又唔識煑,好彩我家姐教了她幾款,之后我自己上網又揾d教,工人姐姐跟住亦煮到,不过,亦有失敗的時候。
      最可惜係工人姐姐完约后唔續约了。

      刪除
  2. 如果我老媽老爸的煮法,他們多數都係準備薑蓉和葱花,下少許鹽,然後灒油撈埋佢就搞掂!自己整,一來可以整多d,二來又好味d。 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係我祖母及工人姐姐的煮法,只係次序先后不同,但一樣都咁好好味!

      刪除
  3. 一仔媽愛上煮野食?好似變左烹飪節目咁呀,好彩剛食左早餐,如果唔係睇見流口水啦 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,其實我唔喜歡入廚房咋,只係見好食又識整,現在記錄低,將來又會用到>轉工人姐姐時!

      刪除