2014年9月15日 星期一

N班開學 Week 5 + 第一次見家長 + 31個月大的成長報告

<2yr7mo>

上星期四及五一仔請病假無返學,星期六、日為了慶祝中秋,連續出街玩了兩天,今個week星期一返了一天學,星期二放中秋節假又出去玩。。。一仔爸這個星期放大假,多數是他接送一仔返學放學,星期一、三、四、五,一仔打回原形,返學時大喊,不對,應該係話連一仔媽換衫準備返工時,一仔已經開始扭計,到媽媽出門口返工時,一仔喊到好悽涼,但仍會一手掹住門邊,一邊同一仔媽講bye bye。

一仔媽去到巴士站,透過手提電話睇web cam,会見到一仔係屋企仍喊緊,真係睇到一仔媽好心酸好心酸T_T  T_T  T_T

一仔,希望這個分離焦慮症,你会好快又捱过去!?


第一次見家長

今個星期五一仔爸接一仔放學時,班主任特别同一仔爸講了一仔由開學到現在的情況。

班主任話一仔起初都唔慣和同學仔搭膊頭排隊去廁所,要幾天才習慣。

一仔唔肯食茶點,唔會自己用杯飲水,要班主任餵飲。

班主任亦留意到一仔有language delay,她話一仔這個歲數的小朋友,應該會講好多叠字,但一仔好少講。

一仔雖識講26個英文字母,但唔算數(其实一仔還會講不同colors、one to ten 等)

聽指令方面,一時時識,有時可能係一仔習慣了,而跟住去做,例如和同學仔搭膊頭去廁所。

班主任又同一仔爸講唔知点解依兩天一仔唔肯放低書包,成日孭係身前。。。一仔媽我就知点解>一仔想隨時逃走,到時唔怕会留低個書包麻!

聽完班主任對一仔的評估後,一仔媽腦海中即時記起曾在facebook睇過一篇文章,講一個台湾媽媽每次家长會完结後,没有將老師的評語直接對小孩講,反而講些鼓勵的説話,令小孩对自己有自信,一年復一年,小孩最后都完成了大學。。。

今天,一仔媽终於深深明白到這篇文章的用意,亦用另一個角度去睇。。。


進步
一仔,媽媽覺得你返学了五個星期,有很大的進步。

由當初返學的大喊,到后來無乜喊,到現在又喊番,相信只是短暫的。

由不願換校服、穿返學鞋,到现在願意合作換、合作穿,連去街不再只肯穿姨媽的日本波鞋,肯穿其他鞋了。

由不願孭書包,到肯在家已孭書包。

跟口水尾講野多了,由開學到现在,講多了”嫲嫲、抱抱、爺爺、婆婆、e_媽、 姑_媽、痾殊、痾臭、twelve、eighteen、nineteen、早抖、唔該晒、水、書包等。

回家更like跟住youtube的 'Head, shoulders, knees, toes'首歌做動作。

睇了幾天,今天亦跟住這首學動物叫声的唱歌。




放學時見到一仔爸在班房門口,一仔仍坐定定,直到班主任叫,一仔才起身,行了幾步,班主任話张凳未放番好,一仔会返轉頭放番好張凳,才行去門边”拍卡”,若老師話未拍到,一仔会拍多一次張卡。

每晚,一仔媽会拎一仔書包里的課本出來查看,一仔亦会主動拎d課本掀呀掀,睇呀睇,不像以前掀兩下就走开了呢。

所以,为了獎勵一仔的進步及兩歲半生日,一仔爸媽送了礼物给一仔。




一仔,继续加油,爸媽会一直陪住你!



31個月大的成長報告
依排超忙,順便講一講一仔的成長報告,因没時間另外寫了。

飲食 + 睡眠
7:15am  麥皮 + 180ml 奶粉>>這幾天早上一仔想用奶樽飲奶,一仔媽話唔可以,要用鴨咀杯,晚上才可用奶樽,好彩一仔最后都肯用杯飲。
8:00am   生果 >> 依個月可能一仔出大牙,下排左面最后果隻,一仔不再食他一直喜歡的蘋果了,好彩仍肯食啤梨和水間梨
8:30am     換衫返學
9am - 11:45am     上午班
12:05pm   屋企食午飯

1:30pm   沖涼
1:45 - 5:00pm    小睡
5:00pm     小食 (通心粉、麵)
8pm       白飯 >>大概上個月开始,一仔唔肯食餸
8:30pm         補奶 60 - 120ml
9:30pm         Good night 








39 則留言:

  1. 「今天,一仔媽终於深深明白到這篇文章的用意,亦用另一個角度去睇。。。」

    我也有看過那篇文章,當時就深思了許久。一仔媽,在你接下來寫一仔進步戈part,我覺得很感動。小孩的每一個細節果然都逃不過母親的眼睛,最會包容和鼓勵的也是母親。一仔在你循循善誘下,一定會好快追上的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多谢,c琪,我地会一起努力追上的!:P

      刪除
    2. 我都睇過尼篇文章, 真係好感動!
      但可能老師講野比較婉轉, 所以我都將重點著眼o係小進步上XD
      一仔都進步左好多啊~ 叻叻!

      一仔媽我就知点解>一仔想隨時逃走,到時唔怕会留低個書包麻! <--- 好好笑, HAHA

      刪除
    3. 着眼係小進步上>係呀,我都係咁諗:P

      刪除
  2. 我都記得果篇文章,就算其他人覺得小朋友有咩唔好,個媽媽用另一個角度去睇小朋友好嘅地方。
    其實做父母一定最清楚小朋友進度,我有信心一仔同肚B都會不斷進步(肚B返左學都講左啲非單字/疊字新詞語^^),如果連父母都唔體諒小朋友,咁就太慘啦!所以一仔同一仔媽都要加油呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都深信肚B和一仔一定会不断進步的!

      刪除
  3. 其實都係返左一陣je, 慢慢應該會好d 架啦,加油!我近排夜晚比杯hannah 飲奶佢又肯 wor, 哈哈,好順攤!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hannah 叻女!
      一仔有時好固執,你見佢仍未戒到食奶咀就知啦!

      刪除
  4. 你好呀一仔媽, 今朝無意間向網上睇到你個 blog, 原來你既仔仔同我既仔仔有太多相似既地方, 佢地成長發展差唔多, 我仔仔都係12年2月架, 所以睇到你既文章好有感觸, 亦係我既感受共鳴, 大家都要加油呀 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 那你仔仔有讀N班?
      那多d来探訪,大家交流交流!

      刪除
    2. 向8月11日開始返N班了, 同一仔一樣 ~ "哭".

      刪除
    3. 我相信比多d時間佢地,就唔会再喊。
      一仔平時由工人姐姐湊,你仔仔由边個湊呀?

      刪除
    4. 仔仔都係得姐姐湊, 因為我要反工, 所以我覺得佢地遅講野姐姐都係因素之一 , 因我前姐姐好少同佢講野. -_-

      刪除
    5. 我工人姐姐d廣東話又係麻麻,我都觉得依个係原因之一。
      前姐姐>你換了一個新的?我依个明年初唔續约,现在我地都揾緊新的。

      刪除
    6. 前姐姐由BB奏到2歲多, 佢唔續約, 所以6月時換了新姐姐, 仔仔唔拾得前姐姐, 佢好似知道前姐姐幾時要走咁, 向前姐姐走前一倨星期日放假, 仔仔朝早起身就一支箭落牀走出廳仲聽到佢講姐姐唔好走, 真係好心痛呢, 向換姐姐既過程中, 大家都面對好大既沖擊, 因為仔仔都要成個月時間去適應新姐姐, 當中的滋味真係心酸呢

      刪除
    7. 哈,估唔到工人依方面,我地兩家都咁似!
      我都擔心一仔到時会唔慣呢!

      刪除
    8. 哈, 我都覺得其實我地有好多地方真係好鬼相似架.

      刪除
  5. 一仔繼續加油,相信他慢慢進步!^^

    回覆刪除
  6. 一仔咁精靈,而且講到都好多野啊,咁都算 "language delay" ? 真的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩歲的小朋友,大多數已識講好多野,所以,兩歲半的一仔真係算delay架,不过,我記得你和小高都話过有識得的小朋友返学后有明顯進步,所以我無咁擔心。

      刪除
  7. 一仔可以瞓咁多? 好叻呀~~

    回覆刪除
  8. 一仔咁早瞓覺真係好乖呀...

    回覆刪除
  9. 你提的文章,我也有看過,也常記在心上。每個寶寶都有自己的發展時間表,不用急也急不來,在自己兒子身上,最看得清楚。一仔已很叻了,也相信返了N班會大大進步!

    回覆刪除
  10. 一仔既進步也看得我好感動,比多啲時間一仔適應,返學係所有小朋友踏進社會的第一步,好需要最信任的父母們去鼓勵,我地都一齊加油吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有讀N班,可以早d比一仔去学去改善咋。

      刪除
  11. 一仔同一仔媽繼續加油呀﹗

    回覆刪除
  12. 一仔媽好叻,唔好俾其他人影響,知道一仔一直在努力,一直在學習,要加油啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 其实我要多謝老師的評语,我地才可知道一仔有什么問題,才可作出相应的跟進呀。

      刪除
  13. 欣賞你既正面想法呀!好媽媽就係需要多欣賞子女~~ ^^
    一仔一直有進步架,返咗學亦會做得越來越好,加油啊! ^^

    回覆刪除
  14. Delay 唔緊要, 會慢慢catch up 到架! 我見一仔一直都有進步又成個smart boy 咁所以唔好受外面opinions affect you 啊~~我都有睇過個article...對小朋友有信心係好緊要:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀有進步,現在日日講幾次”書包”,成日想拎d課本出來睇!

      刪除
  15. 聽到一仔有進步, 我都好開心!
    我覺得某方面有d delay都唔係大問題, 只要繼續努力, 一定會追得上.
    不過唔肯食餸? 齋飯麵??!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望到十一月K1面試前,会更有進步!?
      係呀,晚歺唔肯食餸,剩食飯,但前兩晚剛巧蒸鲩魚腩、蒸旦、豉油皇雞翼,佢又肯食,而昨晚,連白飯都唔食,改用筷子餵,又肯食番飯,真係一時時咋!

      刪除