2014年9月8日 星期一

西貢區學前教育及小學教育博覽

2014年9月6日至7日@東港城

那天經過,但趕時間,只拎了幾間幼稚園及小學的資料。

之后回家睇,原來有好多間的資料都無拎到呀,希望明年再拎啦 !



幼稚園

小學



15 則留言:

  1. 一仔媽你果度係西貢區黎架?感覺同TKO遠好多咁 ^^"
    我K1乜都未搞呀,連相都未影,真係超懶,真係要的起下心肝先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. TKO,坑口,調景嶺地铁站的学校屬於西贡区架。
      依个星期公私兩边超忙,都唔知点分身?
      我打算或者在依間由N班直升K1,但仍会去其他校面下試。

      刪除
  2. 你附近好多間幼稚園架? 定你地諗住遠近不拘乜都報?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以步行十分鐘内到的,有九間十間,有半日或全日,有学小券及無学券的。
      一仔爸一定要唔比搭校車,但我都想試下附近要搭校車的面下試,太遠的就不考慮了。
      田鼠B会原校升K1嗎?

      刪除
    2. 好大機會升返原校.
      因為我覺得佢啲老師都幾有愛心!

      刪除
  3. 依家做家長真辛苦,個個都未入K1已經要諗埋小學,現在阿肶總算攪掂第一關K1,希望一仔都能順順利利入到心儀的學校啦!加油啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其实,暫时觉得依間学校並不如传聞中那么差,但学校的網址实在太少資料,完全不知道学校会教小朋友什么?升小一的情況等?透明度低,对学校無信心呀,不然若可原校升K1,唔駛烦係最好的。

      刪除
  4. 哎呀,我都忙緊幫巨龍報N 啊,原來好多野攪的....0_0'""

    回覆刪除
    回覆
    1. 加上你又要忙孖B的,但唔怕,巨龍報N班,你可以交比巨龍爸呀!?

      刪除
  5. 我都有去攞資料~~~~~~~~~ANGUS BB 同一仔應該住得好近~~~~~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無见呀!
      嘩,原來你住附近?haha

      刪除
    2. 係啊,呢排懶左寫blog, 嘻,一直都有留意一仔架,不過少留言。我之前住大埔,今年年頭先搬左黎呢邊^^而家變左將軍澳區人,哈哈

      刪除
    3. 原來搬左屋,怪不得啦!我地都係上年由葵涌搬来TKO咋!

      刪除
  6. 將軍澳競爭真係幾大,加油呀﹗

    回覆刪除