2014年9月21日 星期日

N班開學 Week 6 + 理想中的幼稚園

<2yr7mo>

踏入九月、十月、十一月,是忙碌報K1班及面試的日子(好彩有幾間學校暑假時已開始接受郵寄報名),適逢公司超忙,家中接二連三、四有事,分分鐘忙到明年。。。

一仔在8月中開始返N班,這個星期開始無喊了,星期四和班主任梁老師講過一次電話,憂多過喜,憂係一仔有language delay、學校里多流口水又咬野>有次咬到件校服濕晒要替換(但係屋企,一仔無咬衫喎),一次咬到衫上的胶名牌又濕晒(老師話可能係一仔口腔肌肉控制有問题,亦間接影响説話)、有時唔聽指令(係一仔唔明嗎?)、係課室走來走去,唔似其他同學仔咁会坐定定(老師話係專注力問题)、唔食茶點、要老師餵飲水才飲、有社交的問题。

喜的係師話一仔係學術上没問题,但唔係好記得指什麼?應係學ABC等卦,因一仔已識讀晒。

另外喜的是,老師話班里的情況已穩定,下星期可以開始試幫一仔戒片,老師已预計一仔唔会自己出聲去v v,所以書包里要放定兩條内褲、兩條短褲。開學初期,老師亦提過要放多一對襪、一對輕身的拖鞋。

記得開學第一天和梁老師説話,老師話會幫一仔戒片,一仔媽即刻感到好開心,亦對幼稚園的印象改觀,覺得梁老師係一個好有經驗的老師,如果升K1時仍由佢做班主任,亦不錯,雖然對此間幼稚園仍無乜大信心。

其實一仔爸對一仔讀邊間幼稚園無乜要求,最緊要近屋企,唔駛搭校車。

一仔媽我自己呢,屋企附近有好幾間幼稚園都ok,只係擔心龍年效应,而一仔有語言及面試問题(上年一入學校就拖着一仔媽要一齊走及又喊),唯有揾多幾間附近幾個地鐵站而又可提供校巴服務的幼稚園。

可惜有幾間幼稚園不接受郵寄報名,要親身去報,但又不在同區,星期六又唔開,好彩一仔爸没有阿支阿draw,都願意去報,已成功報了兩間,而有幾間,要十月才可以去報。

由上年替一仔揾N班到今年K1的幼稚園,一仔媽理想中的幼稚園有以下的條件:

1)不需要名校,但需要係一間happy school,老師及嬸嬸都要有愛心,有經驗更好,會幫小朋友戒片就超级好,亦要有渠道會定期向家長滙報小朋友在學校中的情形,最欣赏的例子就係肚B讀果間的方法有興趣班提供

2)學校有責任感,亦會替家長着想,因而會有個詳盡的學校網址内容,介绍學校的一切,令家长可以直接了解學校怎樣教育小朋友。

理想幼稚園及學校的網址應包括以下的資料:

1)介绍學校的位置地圖、學校面積、有什麽課室(最好有相片睇,及包括男女洗手間)、遊戲設施

2)"有"校巴、"有"老師跟車、車费、校巴的路線

3)註明學费(分多少期?半日班最好$500以下、全日班$1000以下)、書簿費、生日會费、夏冬的校服費、書包費、茶點費、膳食费、興趣班费等

4)有多少老師及每级有多少學生

5)上學、放學時間

6)"有"校內廚房及參予了"幼營喜動校園計劃"

7)有校曆>要每個學期有更新的,曾見過一間2014年的仍係2013年的校曆

8)有最新通告,如"有"開放日、參觀活動、報名詳情

9)學校有什麼課程如蒙特梭利教學、奥福音樂比比和朋友,每级會教什麼、"有"外藉老師教英語、"有"普通話老師

10)升小一派位資料

11)學生参加活動的照片

12) 報名表可download 及郵寄,會註明報名期限、面試日期(如果家長早知有幾間面試日期會撞,便不會魚翁撤網方式去報,慳了時間去填表、慳了用報名表、用少幾张相、信封、郵票、出世纸/針卡/父母身份証等的影印本(總括係一句環保)、郵费、信封費、報名费(總括一句係悭荷包)、郵差的勞力。

P.S. 
1) 原來有d學校的網址只可以用IE才睇到,Chrome睇唔到,有d網址有分電腦板及手機板的網址。

2) 如果出世紙有幾張正本,左下角的number各不同,有d學校核對正本時,會睇麻依個number的。





24 則留言:

  1. 雖說瞕瞕2016年才考k1, 但之前我也想過理想中的幼稚園是怎樣。我看中了離島一間雙語幼稚園,由外籍老師雙語教學(英文和普通話),我欣賞他們每天都有課外活動,星期一,三,五音樂,音樂室有三十部鋼琴,一人一部,星期二,四繪畫之類。。。最重要的是,這間學校加入了免費教育網,即是完全不用交學費,連書簿也不用。但是,當我歷經了這兩個月送瞕瞕返托兒所的日子,我深深地感受到,離家近才是最重要的,對我來說。總結就是,我只會考慮離家近的學校

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來澳門都有離島架?
      幼稚園有30部鋼琴,嘩,超級勁!
      小朋友咁細去返学,真係要揾間近近地好d,打風落雨接送都容易及方便d!

      刪除
  2. 其實matthew間學校中左好多points, 最重要真係一間happy school, 不過真係太遠~~ 咁一仔媽搵唔搵到o岩心水的選擇??

    回覆刪除
    回覆
    1. Matthew 仔間學校係贵族環境,但平民价收费,Matthew仔一定会讀得好开心!
      会報名果幾間都ok,但要面試成功有难度呢,最后唯有睇天意了!

      刪除
  3. 理想幼稚園真係唔易搵,一仔媽加油呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,Ivy!
      屋近附近果幾間都ok,希望成功考到啦!

      刪除
  4. 就咁睇,我又覺得一仔而家間學校唔錯
    波哥10月都開學,我地一齊加油啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔睇bk d 評語,只睇現在一仔返学情況,老師有愛心有经验,尤其会幫戒片,而学校接觸过的其他老師及嬸嬸,都係ok架,但係学校的網址內容太少資料,唔知小朋友会学什么?升小一派位如何?而且,我估学校係無興趣班提供,另外雜費亦夠贵。

      刪除
    2. 还有老師会單独约见家长,可惜今次太忙,不能去了!

      刪除
  5. 真係一浪接住一浪,一仔啱啱讀n 班,又要揾k1了,Angus bb 都煩緊報n 班

    回覆刪除
  6. 我既理想幼稚園係: 教職員有愛心, 地點方便, 有戶外活動地方.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁田鼠B现在依間係嗎?
      要有户外地方,唔係間間有呢!

      刪除
  7. 加油呀!其實你有報讀n班,已經有好大優勢、我回想起上年幫dan dan 都報左好多間,啱架報多幾間隱陣d有得選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. 上年只報了幾間,好彩最后都報到咋,今年,真係要備戰狀態,因今次一讀就三年,到時雖然打算參加小一大抽獎,但都要揾間幼稚園的程度可以函接到小一的啊!

      刪除
  8. 我諗都好難有一間理想的幼稚園,學費會咁平定我果間貴? 一仔而家果間手冊無寫教學進度?可以問下老師多溝通,我覺得老師ee有愛心耐性真係好緊要!
    課外活動興趣班應該要私立幼稚園才更多選擇呢,!
    所以我地只可以係(有offer既幼稚園內選擇,唉!),不過,香港幼稚園有學卷的都差不多,一仔ma唔駛太擔心

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豆子果間的學费好贵嗎?
      一仔依間K1的全日班学费要19xx,半日5xx,雜费一個學期2600(300生日会、720茶点[全日班的膳食費唔点計,我见有d学校当麻学费收]、書簿1580)。
      手册有写一星期学什么,但一仔唔識講,始终觉得唔安心!
      平時唯有等一仔爸間中接送一仔返学放学,才有机会和老師溝通。

      刪除
    2. 我会報果幾間有学券的,有d都有興趣班,都ok架(仲之唔駛自己另外出去揾麻)。

      刪除
  9. 一仔這位班主任很有愛心,也有耐性向家長講解,這間學校就咁睇很不錯啊,一仔媽加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 問了学校,可惜班主任不会跟住升上K1 T_T

      刪除
  10. 一仔加油。

    一仔媽都要加油搵學校。

    回覆刪除
  11. 一仔媽同我個理念一樣,唔一定要名校,但要係happy school呀!肚B間學校係會幫小朋友戒片,我都好希望肚B可以學識自理呢~
    不過老公都話要照報下同區好少少學校,當畀個機會肚B,唔得就唔會強求,照響依間學校升K1

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真係理念一樣,"happy school、戒片、學識自理、唔會強求、會考慮原校升K1"呢!

      刪除