2014年8月5日 星期二

Paper Cutter (剪相器)

<2yr5mo>

這陣子為一仔準備學校相片及報K1相片,以前用界刀,要界好多下才界開晒d相。

之前在田鼠B媽 blog中見到 Yin B媽提到可買cut紙器,剛好有同事要在淘寶買東西,那可以夾埋一起用國際轉運,運費會平好多呀 (最后經4PX,所有野加麻4.56kg,由深圳去香港都係HK$51.08,不過星期五晚用PPS比運費后,到星期日下午5點才出庫,好彩都趕到星期一下班前收貨)!


印象中,在影相店只見過這款,成把刀,size又大,當然唔想買它拎番屋企。


估唔到係淘寶搵到依款,輕巧又安全又平,連運費(到深圳)RMB38






唔怕再界到手軟又界花張枱了!







15 則留言:

  1. 呢個cutter一流呀...細得黎之餘仲岩晒我地呢排不停晒証件相用, good~

    回覆刪除
  2. 呢個我都啱用喎 多謝介紹 等我都整返個先

    回覆刪除
    回覆
    1. 但唔知会否耐用?你要剪好多吧?可問下可否額外買多幾塊刀片?

      刪除
    2. 係喎 呢樣要問吓先 因為我都會介好多卡紙之類 um... 玩下收介幾張就收工

      刪除
  3. 我通常都要係公司偷雞CUT呀~ >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 我同你的blog友仔一樣,都係o係公司偷雞cut!:P

      刪除
    2. 點解呀? 唔可以lunch時擺明cut嗎?

      刪除
  4. 好似幾好用喎. 平時cut其他野都得.

    回覆刪除
  5. 呢D cutter 真係好好用,之前我買部過膠機嗰時送咗一個,真係好方便呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得送咁好?你部過胶机好貴?淘宝買的嗎?

      刪除