2014年8月5日 星期二

小朋友生眼瘡/眼挑針

<2yr5mo>

第一晚,一仔媽以为一仔右眼有黑眼圈。

第二晚,白天嫲嫲帶了一仔出街玩(Yeah,一仔肯跟番嫲嫲去街了),一仔爸以为一仔比蚊咬。

第三晚,工人姐姐番开一仔的眼皮,見到有粒白色野。

一仔媽連忙上網揾資料,才知道小朋友容易生眼瘡/眼挑針,但通常会生在上眼蓋,而一仔係生係下眼角附近,原因可能用污糟手捽眼,輕微的可用熱水敷或用白菊花水抹眼,嚴重的要睇医生。

第四天(星期日)朝早,一仔爸返完通宵班回家,白色粒已”化开左”,唔知係好番中定更嚴重了? 


”化开左”?

正面望,明顯d

側面望,無咁明顯

一仔媽連忙去药材舖買白菊花煲水。

是日抹眼3次,及一仔飲了十多啖菊花水。

第五天(星期一)敷加抹眼又3次,放工回家已見一仔隻眼無乜腫,已好番9成,但工人姐姐忘了留番些少菊花水,所以臨瞓前無再幫一仔抹眼(第4次)




第六天(星期二)早上,一仔肯乖乖比棉片敷耐d,媽媽拎走棉片時,一仔手指指隻眼,媽媽乘機鵝一仔唔好再捽眼了。


好似已經好番晒了


白菊花10元

1) 手執少少,大约6朵花,用生水沖兩次,放入一碗水的煲內

2)细火煲5分鐘,水滾已变黄色及有一陣菊花味(網上話要煲10分鐘)。

3)用棉片濕了菊水,揸乾大部份水(一煲完,水會十分熱,大约等一分鐘水降少少温度才好去敷眼),熱敷患處幾秒先(因一仔唔合作),再抹眼幾下。

4)再用第二塊棉片重複以上的動作。


10元,其實買5元都夠用

浸一浸+沖水2次

手誤執多了些花

部份用杯盛起,當天每次用時,倒些少入煲內煲滾,再熱敷及抹眼

參考資料:

眼瘡

Readandeat覆大家治眼瘡的土法
冰水退眼瘡


煲菊花茶








32 則留言:

  1. 會吾會係熱氣or捽眼導致? 睇真D原來一仔隻眼好好好大……
    一仔心口做咩一粒粒? R損?

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱氣野好少食,所以估因捽眼多!
      同出世時比,对眼已细了d。
      剛收到今期电費单二千幾,即刻叫工人姐姐每朝早开冷氣時間缩減d,一仔就出熱痱了,可能好痕,比一仔R損的T_T

      刪除
  2. 好彩好番哂,唔駛睇醫生。媽媽叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好彩,我都無諗过菊花水咁有效!

      刪除
  3. Hannah之前都試過,我都係勤D幫佢clean up咋,好彩無事!

    回覆刪除
  4. 一仔隻眼好大啊,大眼仔呢 ^^
    好返就好了 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔喜欢玩手提电話,希望遲d唔好变麻四眼仔:P

      刪除
  5. 一仔媽好叻,我又學多樣野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩工人姐姐番開眼皮睇...又多得各位在網上既分享,才可以私下試用菊花茶,更好彩又真係work,唔駛去睇醫生!

      刪除
  6. 好彩復完得快!叻叻識用菊花水敷眼!,唔係又有排擔心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 若唔work,要去睇醫生又食藥就慘啦!

      刪除
  7. 一仔對眼好大好靚, 好在你識煲野俾佢, 無事就好啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔多謝ee!
      我唔識煮野食嫁,好彩網上有人教,煲了又work!

      刪除
  8. 睇到個標題都幾驚下, 好在好快無事咋, 希望之後都健健康康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多谢!小朋友小病,都擔心c我地做父母的!

      刪除
  9. 生眼挑針幾痛下個喎,一仔在無表示佢唔舒服?(瞕瞕一有任何唔舒服都扭到顛-_-)
    By the way, 你坐月時有無生過眼挑針?點解產婦咁易中招既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了捽眼多了外,一仔無其他表示呀!
      印象中,我自己無生过眼挑針,一仔爸今年生过兩次。我揾既資料中,多數講小朋友生或有d人生过就容易復发。你坐月時生过?那点医好呀?

      刪除
    2. 唔知係咪同生完唔夠訓, 或者喊得多有關? 除左我自己, 都見身邊既人有出過, 我因為肚痛去睇急診, 醫生留意到我眼瞼腫左, 開左枝藥膏我搽, 搽幾次就好返

      刪除
    3. 下次若有人生眼挑針,那試下煲菊花水飲及抹眼,平時亦注意唔好捽眼,希望不会復發啦!

      刪除
  10. 好彩用呢個方法work,睇來以後要同一仔勤抹手啦

    回覆刪除
  11. 好彩冇事! 又學多樣野喇thanks:D
    我自己都有生過(有花粉自己多手),用eye drop o乍...下次用你個方法先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔生完后,到一仔爸生,佢只滴眼药水,好彩兩三天已好番!

      刪除
  12. 謝謝分享!下次當我遇到呢種情況就識處理喇!

    回覆刪除