2014年8月9日 星期六

30個月大的成長報告

<2yr6mo>

活動能力
1)以前食晚飯時,一仔坐 high chair,由工人姐姐餵食飯。依個月,一仔手指指張飯桌,意思要和我地一齊坐係桌邊食飯,最初,還要坐係普通椅上,奈何唔夠高,最后都肯坐high chair上。

有時等不及工人姐姐在旁準備飯餸,一仔會玩下咁自己筆少少飯食住先。

一仔呀,你幾時先肯完全自己筆飯食呢? 

2) 一仔有時一日咬人幾次,邊個教? 當然係一仔爸啦! 一仔媽最近已經警告一仔爸唔好再咬一仔,因怕一仔開學后咬同學呀!

3) 工人姐姐話一仔有時都肯幫手執玩具,但會喊住去執!

4)一仔細個時,一仔爸曾和一仔玩過"阿拉伯王子遊戲",即用毛巾遮住一仔個頭,估唔到現在一仔都喜歡這樣同我地玩,用毛巾遮住我地個頭!

5)講故仔進度停滯了,因一仔媽有時都很倦,一上床就瞓覺了,反而一仔有時唔想瞓住,塞本書比一仔媽讀,想拖延瞓覺既時間。


6) 自從一仔爸"復出"用雞毛掃罰一仔后,一仔聽爸爸話多d,尤其當爸爸話 : 喂,電話好大聲! 一仔會即刻將電話音量調教細聲d,但轉頭趁我地唔留意時,偷偷地又將音量調高。

6)会主動幫爸爸泵骨,但泵幾下就收檔。


講野

依個月又講多了:
依個, 我要巴士(聽過一次), 唔該, 謝謝, Thanks(唔知有無聽錯?), fox, black, pink, brown, white, 唔執(指玩具), yes

之前一仔都識叫Papa mama,依排卻統一叫"媽子"

之前已識講:
yellow, blue, red, green, cat, dog, man, oh no, oh shxx,  cow, duck, Mickey, in, out, mama、papa,Mi(工人姐姐)、果個、果果(蘋果)、奶支(奶咀)、曳曳、部機(手機或毛巾)、波、巴士、奶奶、好驚、orange、嘩、扮"乞池","屋澳",one、 2 、three、four、five、eight、nine、ten、A, apple, B, ball, CDE'符'fish, GIOPVXvv(即W)YZ,no,ok、鴨, 汪汪(狗叫声),媽(即係姨媽),我知,再見(明明應要講早抖,唔知點解會講"再見"?)、貓、對唔住



失踪無再講:
嫲嫲,我要入去, 唔入, 飲奶奶, 去边到, 依到


玩手提电話
1. 除了会玩Candy crush, 釣魚、迷宮外,今個月真係識玩射配对颜色。

2. 之前一仔玩緊电話,一仔媽話要借电話影相,一仔会瓜瓜嘈,去到8月头,一仔会幫媽媽按入相機模式,才比番电话妈媽。


戒奶樽進度
只可以早上用鴨咀杯飲奶,晚上堅持要用奶樽。

見一仔平時喜歡痴爸爸用礦泉水水樽飲水,一仔媽專登買了新水樽,樽口好似礦泉水水樽咁,第一晚,一仔肯用,第二晚唔肯用,還因為抗拒用,一仔倒后行時,頭撞到窗花,唉,似乎一仔未ready戒奶樽呀!





水樽可兩用

戒奶咀進度
同樣原地踏步,而且因為一仔成晚含住奶咀瞓,令到咀角兩邊長期有口水漬,兩邊咀角依排成日紅紅地添。







刷牙
之前一仔刷牙都係玩玩下,自從上個月買了一支香蕉味的牙膏,試了一啖,一仔就不願再用牙刷玩添,唉!




小破壞王
張low chair 塊桌比29磅既一仔踏爆了,一仔爸係桌面痴膠水,桌底用塊硬膠的手寫板頂住先。








7 則留言:

  1. 咬人真係要改啦!如果咬其他人就煩了,小豆子之前pg因爭玩具,被細少少既男仔咬手,我都好唔開心~
    戒奶咀真係要忍心啲,不過而家返學會否好啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只返了三日学,未有改善呀!
      一仔只返上午班,所以唔会有機会係学校瞓觉而需要食奶咀。

      刪除
  2. 小豆子果排仲學左,回來咬我地,一同小朋友爭玩就咬人,剛我打算轉畫班,所以冇再見到那男孩,小豆子才回復無咬人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人比小朋友更难教!我要再下重药要一仔爸唔好再咬一仔先!

      刪除
  3. 試吓地用Chicco 士多卑梨味, 好多小朋友鐘意. 我仔仔都用佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx!
      但依排無刷牙了,等買了你介绍的依支,再試下先!

      刪除
    2. 買了呀,但可以吞落肚的嗎?買既時候,職员話可以,但回家后睇个説明書,卻無提可以吞呀。

      刪除