2016年7月17日 星期日

兒童遊戲室@香港濕地公園

<4yr5mo>

喜歡玩不同車仔的一仔,在youtube 或電視上睇過西鐵及輕鐵,但仍未搭過,廿四考的一仔爸就話要帶一仔去"搭下"。




今次是第3次去香港濕地公園,但今次才留意到原來有個兒童遊戲室"沼澤歷奇"。


此是星期六、日的開放時間表,每場可玩15分鐘 (平日可玩25分鐘,時間可參考公園的網址),每場只容納40位兒童。


大人、小朋友要穿襪

起初只見一仔在橋上走來走去,於是一仔媽鼓勵一仔去玩sir滑梯





遊戲室外就是鱷魚

貝貝之家,可能天氣太熱,只見貝貝張問了口,但郁都唔郁


玩完,出發去紅樹林浮橋睇彈塗魚、招潮蟹.......




沿路經過湖邊一條小路,見到樹上掛了好幾個好大的蜘蛛網,蜘蛛有手掌咁大,可惜一仔媽忘了要影相。

公園裹還有很多訪客設施,如濕地影院、中央影院.....一仔爸話以前有去過2樓,所以今次佢話唔去,但一仔媽完全無印象,應是一仔爸記錯了。

8 則留言:

  1. 我都想去但實在太遠呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講,我唔覺,原來我地搭了巴士,再轉西鐵,最後輕鐵。。。可能最近開始習慣了坐巴士去較遠的地方吧 hehe

      刪除
  2. 我上次去超多人,仲有高度限制添,所以無得玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日唔見職員度高,又見它入面仲有條好似公園里的矮滑梯比更細的小朋友玩,所以以為大小的小朋友都入得添...

      刪除
  3. 睇落好多野玩,睇黎我都要搵日去下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝南瓜仔媽提醒有高度限制,睇番係身高1 至 1.5米的小孩,要留意啊!

      刪除
  4. WA, 你地見到招潮蟹,勁呀,呢度幾好玩,係遠少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地三次都係夏天去,都見到招潮蟹呀

      刪除