2016年7月3日 星期日

第2次踩單車

<4yr4mo>

上年試過帶一仔來踩單車,但一仔很抗拒,估唔到前排和一仔行AEON,一仔居然叫買單車,但一仔識踩嗎?



终於攝到今天去'試車',租單車店鋪的老闆幾識做街坊生意,小童單車租一小時$30,租一天$100,可以先租一小時,若過了4小時才會自動變為租全日!




而我們呢,都不知一仔是否真的肯踩,可以先租一小時,當然好啦。

最後,因落雨去避雨,我們過了一小時才還車,店鋪職員居然主動話只過了少少,都係收一小時的租金而已,今時今日咁好既服服,當然值得讚啦!

最初一仔雙腳好似狗仔學游水咁上下踩,而上下踩居然亦令到單車向前郁,一仔媽和小表姐都感到好驚訝。

最後經一仔爸指導後,一仔才學識雙脚踩住脚踏,要不斷向前'踩一個圈'。




期間,一仔炒了幾次車,好彩無受傷,一仔亦無話怕跌而唔玩,懦子可教。




沿單車徑踩,途中見到一個遊樂埸,於是便休息下又買些飲品飲,一仔和小表姐乘機在遊樂埸玩下。




玩玩下,突然落雨,好彩有個有簷蓬的大涼亭可避雨,大约落了十分鐘,趁雨一停,我們連忙去還車。



沒有留言:

張貼留言