2015年10月3日 星期六

終於自己舀飯食

<3yr7mo>

由一歲半開始訓練一仔自己舀食野,終於現在成功了,由九月初到今天,晚餐"多數"都係一仔自己舀來食!


一歲半時,一仔可以左右手一齊用匙餵自己食,但從碗舀出果下,就由我地負責,之後想訓練一仔做麻舀出來的動作,唔成功,唔知點解仲演變成全程由我地又舀又餵!


平時一仔食野,會玩手提電話或ipad,初時見一仔食野好快,大約廿分鐘內食晒,便由得佢,但漸漸要半小時以上....


暑假前已間中同一仔講,七月起晚餐要佢餵自己食,食飯時亦唔可以玩手提電話,最後趁九月四日抗戰利假期帶一仔去冒險樂園的波波池玩,前一晚食晩餐前,同一仔講要佢自己食飯,第二天才有得去波波池,一仔話好。


但到開飯時,一仔出聲要工人餵,一仔媽話一仔要自己餵十啖先,一仔媽數一啖、兩啖、三啖...,見一仔自己繼續食下去,一仔媽當然由得一仔繼續食落去,哈哈!

第二晩,白天去完波波池,無藉口添,於是一仔媽又話一仔自己食十啖先,數數下...哈哈

第三晩,一仔媽索性拎走麻ipad,一仔媽要一仔食十啖先,十啖食完,一仔好似忘了要ipad, 反而一仔爸話唔好呃小朋友,要畀番ipad一仔,依個慈父呢!

第四晩,一仔爸不在家食晩飯,一仔媽同一仔講食完飯才有ipad玩,一仔又肯合作喎!

之後天天食晩飯,用上面同一個理由,一仔無再拎ipad玩了。

一仔餵自己食,有時只舀餸食,又要提才會用左手扶住個碗,所以我地要一邊食一邊監督住一仔食麻白飯。

以前每晩一仔會食一碗飯,有時會叫加飯添,自從要餵自己食,有時食了大半碗飯,一仔會話飽,改由我地接手餵番,佢又可以食晒成碗飯。

午餐呢,工人話一仔已有三個星期無拎電話出來玩。

早餐食麥皮及飲奶,仍由一仔媽餵,嗯,畀多少少蜜月期一仔吧,之後....


這個短片是第一天拍的,所以仍有ipad



另外,這個月飲藥水,一仔肯用量杯飲,不需再用針筒了。


9 則留言:

  1. 加油一仔, 有進行已經係叻叻呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔咁順灘自己食到一歺,我覺得都好彩了,原本以為要長期作戰呢!

      刪除
  2. 一仔叻仔,不過一仔媽更叻 XD
    肚B都淨係筆餸食架,我要佢食大啖飯先畀佢夾鐘意食嘅餸,或者畀少少湯佢一齊就會食飯食得好啲 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔仍未肯飲湯。
      但依個星期終於肯食番紅籮白了。

      刪除
  3. 叻仔,小豆子畢幾啖就停曬手,出街遇著好喜歡的食物才會自己食,我都好頭痛,好希望佢可以自己完成一餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,記得小豆子細個時食野會扭計,現在仍會?咁你會餵佢食晒嗎?

      刪除
  4. 一仔有咁大進步,好叻仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,希望遲d 早歺及午歺佢都肯白己舀啦!

      刪除