2015年10月19日 星期一

讀出1-20 + 發骨節

<3yr8mo>

平時一仔瞓覺前,都要拎幾架車仔入睡房,一仔爸媽會要一仔數下拎了幾多架車仔及報總數,數錯了或報錯數,都要一仔拎番晒出廳,當然從未發生過,因一仔爸媽會畀機會一仔數過或提水報啱數。

以前都會臨瞓前同一仔再玩數數字,1-10,一仔已識,所以多數由11開始,一仔媽講11,一仔講12,輪住講落去...

有一排都無玩數數字了,這兩晚一仔發燒,睇完電視熄燈要瞓覺,一仔媽請一仔唱歌,一仔卻突然好正經又清晣由11數到20,叫一仔由1數起,亦數到,但當一仔爸準備好手機要拍低時,被一仔發現了,所以只拍到 11-20。




發骨節
除了早上有兩、三次肚㢌外,無其他不舒服,七月頭及八月尾都試過如此發燒兩、三天,之後量是高了,所以估今次又是因發骨節而發燒,但卻比上兩次高燒了些,第一晚半夜38.7度,第二晚半夜38.4度。

一仔肯乖乖飲藥水,但很抗拒貼退熱貼,所以會改貼頸後低一點的位置。

貼完,一仔會呱呱嘈一陣!

這3次發,一仔無其他不舒服,起初都是皆因見一仔正餐食野食少了才發現的。

希望今次燒完,一仔會有一米高啦,因一仔很想去冒險樂園坐碰碰車,但要有一米高才比坐!

沒有留言:

張貼留言