2015年10月10日 星期六

卡通印章

<3yr8mo>

一仔學校現在做功課有時要蓋印,於是上淘寶淘,剛收到,大約RMB12一套有6個印。


普通印章,有蓋,其中一套的三個

滾輪印章,有蓋,原來仲可以分體兩用的,若早知道,就不需買普通印章了


剛巧一仔爸執野,畀佢搵到這幾個陳年的叮噹印仔



題外話
上個月一仔媽的淘寶及支付寶戶口同時被人盜用了,賊人改了登入的密碼及電話號碼,一仔媽好辛苦用了兩小時才入番自已的戶口改番密碼及電話號碼。

賊人"好鬼崇"又古滑的買了好多野,因在平時“已買到的寶貝”中完全睇不到購買的資料,改要在左上角“訊息”中見到已發貨的物流訊息,才知賊人買了什麼!

而哪些未發貨的,真不知賊人還買了什麼?賊人還很猖狂的第二天又嘗試再登入....最後一仔媽去了警署備案,又call淘寶取消了兩個戶口。

奉勸各位,要提高警覺留意自己電郵及手提電話有無收到淘寶或支付寶戶口變動的通知,而變動不是自己提出的? 若好似一仔媽咁倒霉淘寶及支付寶的戶口被人盜用了,要即時call去淘寶(電話: 2215 5300)跟進

10 則留言:

  1. 我都有朋友被盜用淘寶和支付寶戶口呢!好像損失了近千元~~ 賊人真可惡!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我支付寶無錢,奇就奇在賊人只盜用我戶口"名"購買,但佢自己俾錢!

      刪除
  2. 咁一仔媽最終個淘寶戶口點呀?要開另一個新嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊戶口取消/凍結了,另開了新戶口買野!
      上次你用番舊戶口,對嗎?

      刪除
    2. 再用淘寶買野,我都驚,但又有野買,唯有自己提高警覺!

      刪除
  3. 一仔媽,早呀!嘩 ~ 好驚險....其實我自已都好怕上網買嘢,早前學識用淘寶,不過就用pps付錢,係咪會安全d?
    但我都係買得一、兩次..... 唔係好敢,而且有時淘返來的又未必合心水,擺o係度好浪費!
    下次再買真係要小心了!
    ps. 小高好鐘意儲印章架!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 改個難度d pw應會安全d, 及提高警覺留意電郵及手提有否收到特別的訊息!?
      咁你有無儲叮噹印章呀?

      刪除
    2. 收到, 謝謝一仔媽!>3
      我呀!無刻意.....儲叮噹款!:P

      刪除
  4. 等我都提醒朋友們要小心啲先得

    回覆刪除