2015年10月18日 星期日

長洲遊 + 巨泡/泡中泡

<3yr8mo>

原本打算執屋,一仔爸又突然提議去長洲,一仔平時成日叫去街,佢當然好想去,但昨天早上及今早一仔試過兩、三次肚痾
前幾個月一仔突然戒了片,一整包即棄的學習褲只用了幾片,一仔媽仍未畀人,再穿番學習褲,一仔無抗拒,仲話係"BB"。


去到中環碼頭,剛好有一班快船,每半小時一班船,快船及普通船輪住開。


依排電視晚上播"張保仔",我地當然要帶"一仔"去張保仔洞。

在這個小碼頭,右邊搭船去香港仔,左邊有船仔去張保仔洞,大小同價5元,落船時才畀船長,船程大約5分鐘。


此碼頭有幾個白色尖頂




沿山路行去保仔洞,大約十分鐘

落船的碼頭


沿路有指示牌


去到分岔口,右邊小路是入口,左邊是出口


洞口出面大約有20-30人排隊,排了15分鐘。


另一邊係山崖


洞口好窄,裏面有些位更窄,只容納到一個人行,若肥人入了去,一定前也不能,退也不能。



洞裏好黑,一仔爸用手機apps的電筒,一仔媽用風扇的電筒照明。



條小路又上又落,又有幾級木梯要擒上擒落,完全不是電視劇裏出現過的山洞。一仔爸有時要出手幫一仔,而一仔媽著了涼鞋行得麻麻,應穿波鞋。

大約行了五分鐘,就在洞口另一邊出來了。

落了山,見到沿住海皮走,可以行番去之前上船的碼頭。

路旁泊了些三輪車,打算租一架,問了附近小食店的職員,只有市中心才有三輪車租,我地唯有沿住海皮行,行了大約15分鐘才行到市中心。


食午飯,可能揾唔到一仔喜歡食的節瓜雞肉飯,一仔只食了幾啖飯餸。

食完飯,去租三輪車,揾了一間按金只需$100,租一小時$35的。





在市中心的大街小巷兜了一個小圈,租車時老板話踩到去碼頭的大街時,"車伕"要落地推車。


咁近距離見到一仔喜歡的消防局,當然要拍照。



還車後,去了大碼頭附近的大空地,兩旁有些小食店,有一、兩間好多人排隊,相信賣的小食有些口碑,我地當然亦排隊買來試下。






大魚蛋,無魚腥味,連一仔爸都肯食,好彈牙


買大魚蛋時,見到大空地中間有個大叔表演吹巨泡及泡中泡,吸引了好多人及小朋友圍觀。

巨泡

泡中泡



原來大叔的店子在後面不遠處,$40/支,大叔會教點玩




再去另一間買一串兩味的魚蛋,期間出了意外,當一仔媽替一仔爸手中的魚蛋影相時,突然鏡頭中的一仔爸不見了,原來路邊泊了一排單車,一仔挨了埋去,d 單車壓向一仔,一仔爸即刻飛甩手上的魚蛋,一手擋住d單車,另一手扶住一仔,好彩最後大人細路都無事,一仔受驚的喊了一陣,及再去買過魚蛋而已!



回程時,剛好趕到搭普通船,一仔兩父子在船上瞓了,落了船,先搭電車(好彩又有好心女士讓座),再轉地鐵返屋企。

回家途中,在唐記點心買了一仔喜歡食的北菇滑雞飯走豉油,但見一仔無食晒,胃口麻,幫一仔量溫度,37.7度! 之後星期一及星期二都有燒,因無咳、無鼻水,估應是發骨節,而星期三係重陽假期,不用返學,可以在家再休息多一天。








8 則留言:

  1. 哎呀,一仔好叻戒左,我都開始為巨龍戒片,但只係開始中,未成功呢....><""
    $40/支,又幾抵啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣就快凍了,戒片要努力啊!
      我覺得貴呢,可惜淘寶不能快遞液體!

      刪除
  2. 好想去長洲呀!我成日話去, 老公就話等秋涼,依家涼了...又話周末唔得閒....可能都要等佢即興先去得成!XD

    回覆刪除
  3. 行程好豐富又開心, 不過最後發燒令人有d擔心呀! 知道原因嗎?

    回覆刪除
  4. 好耐無到長洲玩, 天氣涼d去玩下先

    回覆刪除