2015年10月17日 星期六

言語治療訓練(5、6)

<3yr7mo>


2015.9.26
今天玩穿繩(新玩具)、薯仔先生(第2堂玩過)、猩猩掛樹(新玩具)、捉老鼠(新玩具)、攪拌(新玩具)+食物((第3、4堂玩過),因為搵不到新玩具的相片,所以遲遲未動筆寫....

猩猩掛樹,在淘寶找到類似的,棵樹對,但不是相中的猴子,應是外形有趣些的猩猩,而且上堂時不見有跳板,可能阿sir沒有拎出來!?


2015.10.3, 3號風球,不用上堂。

2015.10.10,一仔媽有事,請假,原來這天阿sir因腸胃炎入了醫院,亦請了假。

2015.10.17
一開始,一仔媽同阿sir講覺得一仔講野有進步了,有時講到少少句子,阿sir話一仔講野有進步係正常。

今天又玩了些新玩具,見上次多款新玩具的相片搵不到,一仔媽今天問准阿sir影了些相。

玩具(1),攪拌(第5堂玩過)+食物((第3、4堂玩過),練講及考一仔那個食物"切左、未切?",切完食物,一仔會自動將食物放入攪拌機裏,阿sir再叫一仔按掣啟動攪拌機攪幾下,然後要一仔自已扮飲,又畀阿sir及一仔媽飲。




玩具(2),認卡,有兩張卡,一張卡有個蘋果未切,另一張個蘋果分開了兩半,練講及考一仔那張卡個蘋果"切左、未切?"

玩具(3),捉老鼠(第5堂玩過),有黑色及白色老鼠,阿sir拎出白色老鼠時,要一仔講"我既",當拎出黑色老鼠時,要一仔講"阿sir你既",再將所有老鼠倒在遊樂場上,有些老鼠反轉了,教一仔講"要反轉",反好晒,開動場,老鼠會在場上"走來走去",阿sir和一仔分別用支捧將老鼠"捉"入籃里。



玩具(4),認卡,有兩張卡,一張卡上小朋友塊面劃花了,另一張卡上小朋友塊面乾乾淨淨。

阿sir要一仔講及考一仔邊一張卡小朋友塊面係"未洗、洗左"?


玩具(5),Hello Kitty 拼圖,阿sir考一仔邊一個窿"擺左、未擺"不同Hello Kitty的家族成員?


玩具(6),芭蕾舞蹈員的衣服拼圖,阿sir考一仔邊一個窿"擺左、未擺"件衫及條裙?


玩具(7),泥膠(第2堂玩過)。


玩具(8),再玩番蘋果認卡,再考一仔那張個蘋果"切左、未切?"

臨落堂,一仔媽終記起同阿sir講一仔仍有講BB話,只有一仔自己明佢自已講緊什麼, 阿sir話雖然在一仔的年紀不應仍有BB話講,但一仔有時講到些有意思的說話,所以可以接受。

預告 2015.10.24 一仔學校旅行,2015.10.31 一仔媽請假,2015.11.7 阿sir請假,應是2015.11.14上第7堂。


參考
言語治療訓練(1)
言語治療訓練(2)
言語治療訓練(3)
言語治療訓練(4)

4 則留言:

  1. 真係要上堂才知道原來咁様運用玩具材料去學習説話技巧,我覺得都玩左好多樣,捉黑白老鼠都幾有趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 一起上堂,家長可以學麻技巧,從中亦睇到小朋友的長短,再去改善,係幾好架!
      其實我抗拒玩"老鼠",但起碼知一仔唔怕老鼠!

      刪除