2014年5月14日 星期三

戒片行動@復活節假

<2yr2mo>

上年夏天同一仔用potty,只要有手提电話睇,一仔都会乖乖坐係potty到。

到秋天時,就收埋了個potty。

见天氣回暖,又再同一仔用potty,点知一仔唔肯坐,頂多会玩而拎走個potty蓋。

工人姐姐話買塊兒童厠板喎,經过千色店,買了一塊$7x,但回家放上大人廁板后,兒童厠板很鬆,很容易会前后郁到。

於是唯有拎番之前買落既廁板連樓梯。

一仔似乎对廁板連樓梯的興趣大好多,可能平時有陪一仔媽去廁所,但第一天試用時便出師不利。

話試用,唔係真係坐上去后直接vv,只係比一仔試坐,唔想好似坐potty咁,一仔連坐都唔肯坐。

第一天,set好廁板連樓梯好,一仔走入廁所時click 到門檻,差d卜到,一仔喊住出番廁所。

第二天,一仔只肯坐在樓梯上。

第三天,一仔媽自己坐上去先,一個冬天肥了十磅的一仔媽,差d攝住左,起唔到身。

跟住一仔上了樓梯,由一仔媽幫忙轉身坐上廁板上,一仔握住兩边扶手,但坐得好前。

第四天,一仔上了樓梯,識自己轉手及轉身坐上廁板。

第五天踏入復活節假的第一天,一仔坐上廁板后,一仔媽話坐后d,一仔都識坐后d。

之后幾天試,都係失敗結局。




沒有留言:

張貼留言