2014年5月11日 星期日

兒童鋼琴書(1)

<2yr3mo>

見一仔有時有興趣玩手機apps的彈琴及玩具電子琴,一仔媽上淘寶搵下,又搵到"兒童鋼琴書 "喎。









不過,好多歌都未聽過,間中搵到一兩首識的,同一個歌名,但d歌詞同我地聽慣既就唔一樣。

或者,要去香港的書局買d香港版的幼稚園或小學版的音樂書?

一仔媽連唱歌都走音,學彈琴依個重任,當然交比識彈半首歌的一仔爸,唔知等到幾時一仔爸先會教一仔彈呢?

6 則留言:

  1. 靠哂一仔爸啦!加油 ~ 努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本諗住一仔爸係大隻講,點知佢見我對住本琴譜彈到"小星星"后,佢都跟住彈,最后佢更可以唔駛望住琴譜彈添!
      不過,三本琴譜,得"小星星"一首歌識,其他歌都未聽過,看來要再在香港揾下d香港的兒歌琴譜先!

      刪除
  2. 原來你地屋企有鋼琴啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,只係玩具電子彈,日本城有得買,幾十蚊果款而已!

      刪除
  3. 本來打算等一仔媽分享後淘書,原來啲歌有唔同,看來要香港買了

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豆子媽,見你屋企有真的電子琴,你係未識彈琴架?

      刪除