2014年5月4日 星期日

”爸媽不知道的幼稚園生活” - 好書推介

原价$68,係大眾書局会員,有9折!

估唔到咁快又買第二本書睇,二百頁,又係一天內睇晒!

原本無諗住買,但在書局睇到個書名,再見到红色既封面,才記起有blog 媽媽(阿肶媽?小豆子媽?還是其他Blog 媽媽呢?Sorry,忘記了是誰?)介绍过話好睇!

依一代的小朋友返幼稚園的形式,同我地果代比,真係完全唔同晒!

而睇睇下本書某d內容時,直头笑了出來!

本書亦解答了我心中的某些疑問,更驚嘆依一代的小朋友有多聰明!

例如:
1)早排田鼠B媽提过有d幼稚園会幫小朋友係学校戒片,但点戒法呢?学校点解有多余的校服替換?

2)点解N班会比K班早些开学呢?

3)点解每堂得20分鐘?

4)香港禁止学校老師体罰学生,d老師有什么对策呢?

5)育婴園及幼兒中心,與幼稚園的分別?

6)”細仔”应否留班?

7)A - Z 的正確發音?

8)認字卡点用才有效?

9)K2先可学写字,K1可以有什么訓練?

10)学校的图書点样來的?

11)小朋友在学校戴口罩,真有用嗎?

12) 牟利和非牟利學校的分别?

13) N班学外語好嗎?

还有其他的疑問,未睇前都無想过会有呢!?







13 則留言:

  1. 之前都有blog 友介紹過,等我有時間又買來睇先,好似幾好咁 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係未同一個blog 友呢?
      買啦,值得睇架。
      如果有時間,有d topic会再翻睇添!

      刪除
  2. 一定唔係我了,呢本書好似好正bor,我又去睇下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買啦,可以用來消磨時間等小豆子放学呀!

      刪除
  3. 一仔媽講到我都好想睇呀,見到封面個un皮仔個樣,都覺得應該幾搞笑(可能係笑中有淚果種)XD

    回覆刪除
    回覆
    1. un皮仔,形容得好貼切呀!
      笑中帶淚,那唔駛睇書,現实中都經歷緊。。。今早一仔起床果下無事,点知出到客廳好似平時咁比佢幫手換DVD,但發脾氣,發了15分鐘先肯食早歺,都係第一次咁,最后都唔知係咩原因?

      刪除
    2. 最緊要平時唔係咁,有時大人情緒都會唔好突然發下顛啦 :P

      刪除
  4. LEI本我都有買呀, 覺得寫得好好笑又好生動, 一口氣睇晒~

    回覆刪除
  5. 書名很吸引,在那書局有售呀^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係大眾書局買,我係會員,好似係9至95折呀!

      刪除