2014年1月5日 星期日

用免費software 自製學生相 (Photocap)


申請幼稚園間間最少要提供2-4张學生相,去到去年12月尾時,報麻最后果間幼稚園,一仔媽先記起幾年前智能手機未开始流行時,曾用过一個software整d有效果既相,曾留意过個software可以整学生相。

但屋企部电腦整完又整,早就無了個software,又唔記得個名,好彩果時貪玩幫個朋友整了張雜誌封面相,佢一直当做facebook既封面相,而相中居然印有果個software個名!




快圖美8張學生相要$50,現在用依個software自製一張4R已有8-10張,拎去当一张4R咁晒,都只係$1.3!



唔会坐定定的一仔,影了好多張,先影到依張坐sofa上望镜頭的相。

sofa顏色好似太沉,再用”小畫家”逐筆將背景改为白色,改了兩小時,好多穿崩位,無辦法,已盡了力。




好了,开始講点用依個software。


Step-1 首先上網搜尋及 download"PhotoCap"
Step-2 選取"大頭照"  

Step-3 選取"新的編輯" 

Step-4 選取"一個模版" ,可以有不同組合 : 不同呎寸,不同相片

Step-5 選取"照片位置"
Step-6 選取"載入照片"
Step-7 選取照片
Step-8 可以移動照片上下左右位置    


Step-9 若選取多一張相片又要移動相片位置,去這里找

Step-10 選取"另存影像" 


然后拎個檔案去晒相便可,要留意有d晒相舖每次要最少晒十張相。


30 則留言:

  1. 你好叻呀, 識自己整學生相. 我打算帶瞕瞕去影一次證件相, 然後send去淘寶度晒, 佢地$1.5 有6張, 包埋執相, 我覺得都ok

    回覆刪除
    回覆
    1. 包埋執相,好抵啊!
      可惜運費去hk好貴,如用順豐要hk$39!

      刪除
    2. 我係選擇寄去邊境,找代收(即水客)幫我拎返澳門。郵費10蚊,水客又收我10蚊,即20蚊,都可以丫。。。

      刪除
    3. 咁運費都要20元,那你一次晒,要晒多d了!

      刪除
  2. 真係好叻好精明, 我次次都係出去影咋, 當係集郵咁 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 因要好多张相先觉好贵呀!
      所以,今年報K1都会自製学生相!
      如果你幫妹妹報学校需要整相,我可以幫你呀,到時email给我吖!

      刪除
  3. 回覆
    1. 水太太,新年快樂!
      係呀,好彩揾得番個software,先有得咁用架!

      刪除
  4. 嘩一仔媽你好堅,用小畫家都去到底色!如果你間中都會自己執下相,不如用photoshop,去底色,去印果啲都方便好多架
    自己整證件相真係抵到爛,我online曬去快圖美拎$1一張,淨係曬一張都唔會唔好意思 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. photoshop 個software要比$買啊!
      啊,原來快图美online shop可以晒一張都得,總要$1一张咁平,好抵呀!下次整報K1学生相時可以试下先,因我公司附近都有快图美,拎相很方便^o^

      刪除
    2. (((網上有crack版架))) 如果你要有機會我燒隻dvd畀你
      係呀,因為我老公去左幾間門市都話咁樣曬4R要當證件相收費(佢都有病),所以我咪online曬囉~

      刪除
    3. photoshop 有crack版?crack版是什麼?或我可以先試上網搵下先?
      門市都係快圖美嗎?我果次都係快圖美,無特別問,因自助式晒,連其他相有10張4R一起晒,拎相時又無話我啊!

      刪除
    4. 其實好多software都有crack版架!我果隻好舊架啦,係CS3,因為有時搵crack啲網分分鐘送埋啲病毒木馬,所以我都少搵新版。
      呀,一係我試下有冇得upload去啲網站先,有就fb pm你 :D

      刪除
    5. 好呀,Thx!
      原來有咁多木馬,怪不得前手話foxy关閉,一仔爸再在網上揾到,点知中了木馬,最后換了部新电腦!

      刪除
    6. 除了photoshop,聽聞總有一個software可以去除背景顏色,唔駛用小畫家咁辛苦,不过我成日唔记得software個名,亦未用过此software。

      刪除
    7. 一仔媽,我搵到個新過我版本可以download,佢有要安裝同免安裝版架。乜仲有其他software可以去背景色架?我淨係識Photoshop咋
      http://morgantseng.blogspot.hk/2011/03/portable-adobe-photoshop-cs5-tw.html

      刪除
    8. btw就算中毒,其實唔一定要換電腦架,只要reinstall番部電腦就ok呢

      刪除
    9. Thx!等我試下先!
      一仔爸拎部中毒电腦比朋友整,話中毒太深整唔到,個殼都唔退番比我地呀!

      刪除
    10. 依個CS6 support win8
      http://morgantseng.blogspot.com/2012/05/portable-adobe-photoshop-cs6-130.html

      刪除
    11. Thx! 等我再試下先!
      肚b媽,最新留言用唔到,有無其他好介紹?

      刪除
  5. THANKS一仔媽, 我有上兩次都係出去影好貴啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實影一次,通常加10元可以比一隻CD,但再拎去番晒,都係貴呢!
      所以自製會慳好多!

      刪除
  6. 多謝你分享呢個咁有用既自製學生相方法呀.... ^^

    回覆刪除
  7. 呢個software真係唔錯,推 ~

    回覆刪除
  8. 好抵ar,下次我又試下先,小豆子n 同k影左二次,因大得快,要近照好啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豆子不是9月讀K1了吗?还要再報学校嗎?

      刪除