2014年1月5日 星期日

影証件相 + 申請回鄉証(上)

<1yr10mo>

同一仔嫲嫲講了,一仔今年可以跟大家返中山鄉下拜太公山。

但一仔爸媽卻忘了要一仔坐定定影张相都好難,那点影証件相呀?

去了三間影相鋪問。

第一間快圖美,在公司附近,lunch時去,有時好多人在幫襯。

剛巧見有個洋媽媽扶住個洋妹仔影緊相。

職員話只可咁扶住小朋友影相,如果可以的話,最好要遮埋扶住既一對手 >> 難上加難!

第二間,屋企附近商場,職員好好咁提醒話影回鄉証相好嚴格,"開了口"都唔合格,雙眼要望前面,如果係咁,提議去辦証處影即影即有。

回鄉証相片的要求

第三間快圖美,同一個屋企附近商場,原見公司果間咁既回覆,都無打算係依間影,但買野時,見到兩個男職員服務態度好好,於是一仔媽多口問下,估唔到其中一個男職員答 : "咁用多少少時間,再影多幾張試下!",另一個男職員亦附和,即時比了好大信心給一仔媽,即刻致電回家問一仔爸帶一仔來試影好唔好?

實際影相時,比了兩張椅子給一仔媽,椅子各一高一低,一仔媽側身坐在高椅子上,腳踏上低椅子,雙手扶住一仔坐在一仔媽大腿上,一仔爸開著了手機的youtube 播放,伸長隻手將手機吊在男職員的相機上。

一仔都唔多合作,影了5分鐘,勉強影了10多張相,其中6張ok。

第一張開了口仔少許,怕唔合附規格,out了。
第二張扁了咀,好可愛,但應該唔合附規格,out了。
第三張嚴重高低膊頭,out了。
第四、五、六張要了,但原來都有少少高低膊,每張$10入埋一隻CD里,方便將來番晒。






Photo 3 依張穿崩位好大呢!



快圖美還可以免費將張相送去中旅社檢測是否合格。

怕相會唔合格,請職員唔好刪除相機里的檔案住。

由於當時已是下午5點多,中旅社已close,第二朝早先可送,如11am無收到電話,即pass,可以回去店子取相。

如果唔pass,職員會再用另外的檔案試。

好彩第一張已pass!



去申請回鄉証時,要拎麻依張"檢測回執"去便可(不然,張相要放入CD里帶麻去申請)!

預約了星期日下午2-3點去觀塘果間的中旅社申請回鄉証,去到無嘜人,但卻辦証失敗了,因為原來要申請了 回港証 或 特區護照 + 身份証,先可申請回鄉証。

唉,申請前,一仔媽當然有打電話去中旅社問,因唔係好睇得明要帶什麼去申請?



奈何打了多次電話,每次去到等人接聽電話時,次次都等到斷線都無人接聽電話!

申請失敗,唯有改去郵輪碼頭公園,但無嘜野睇,只行了一個圈。




現在,改要申請特区護照 +  身份証先!





17 則留言:

  1. 係呀影回鄉證相好嚴格的,好在我地幫襯既舖頭有經驗,一take過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果小朋友肯乖乖影相,應該容易影的。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係一仔唔肯乖乖影相,又中旅社電話無人接先咁煩!
      現在影相最大問題依part ok了,其他都唔怕煩,只係要走多一次去申請,希望下次順利申請到。

      刪除
  3. 我之前去續回鄉證都係果度影算,問過如果bb有passport要帶+身份證!
    原來冇passport,只出世紙都要申請左前二様証件先?真係好嚴格

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一定要有特区護照+身份証或回港証,先可以申請回乡証!
      聽聞回港証申請一日就有得取,但只係返中国先用。但申請特区護照+身份証去其他地方都需要,当然申請依個化算d,但申請电話問現在需要17個工作天,加麻郵寄,職員話預一個月!

      刪除
  4. 哇...一仔媽媽...我終於響你BLOG 留到言啦 ^0^~~~YEAH~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 博師奶前幾天都話係我個blog留唔到言,但其他blog友都留到啊!
      有次我係Amy (小B媽)blog 留唔到言,但第二天又得,google blog怪怪地!

      刪除
  5. 回鄉証啲相嘅要求真係嚴緊到得人驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚴唔緊要,但查詢电話要有人接聽啊!
      上次去到中旅社,個職員話我要同一仔申請passport及id card先,但都無講要帶麻我张回乡卡或特区護照,都係我自己上網睇人地个blog(后悔睇遲了)先知,咁既现場服務,真係信晒佢就肯定要再白行一趟!

      刪除
  6. 我張新既回鄉証影果張相超級樣衰,我已經唔想再望,有咩理由影相連開口笑都唔得呀!><

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 早!對,即場影,聽說照片很嚴格,為免麻煩只好幫襯即場影,相當樣衰!><

      刪除
    2. 啊,那我下次去快图美影了,可以選相之余,还可以send 去中旅社check下pass否先,有效期六個月啊!

      刪除
  7. 一仔影證件相咁正經既? 好搞笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就話影到又pass,我地偷笑先真!
      一仔其实碌大双眼,似問爸媽你地在幹什么東東?

      刪除