2013年12月29日 星期日

Blogger BB gathering @ 2013 Xmax party

<1yr10mo>

终於可以第一次參加Blogger BB 的活動,今次總要係好有氣氛同熱鬧的Xmas party,十分多謝豬脾媽的細心安排,由租埸地、外購及自製的食物、場地佈置、交通指示、活動時間安排、遊戲、禮物交換、請blog爸媽帶野餐墊和BB們的貼纸名!

可能知有街去,一仔skip左上午覺無瞓,但就乖乖食晒十一点半歺飯,十二点半時見一仔媽準備奶粉放入bb袋時,居然又飲多90ml添!

平時出街要扭媽媽抱的一仔,今天居然無扭抱,可能知道媽媽係第一次單拖同佢去街,又見到媽媽已孭住了bb袋,手又拎一袋,肯沿路比媽媽拖住手仔行,去到商場時差d甩了隻鞋仔,都識提示一仔媽,只係一仔媽矇下矇下唔知,好彩有幾個经过的婆婆出声架。

haha,未佈置前的場地,相信依個video係獨家播放。






經豬脾媽佈置后(肚B媽/燒腩仔媽,我影得好少相咋,有d就算影了,都矇查查,唯有借你地d相用一用)。



波哥同燒腩仔都著了聖旦衫,真係好有聖旦氣氛!



其实一仔媽有d似”愛、回家”其中一個女演員有”中度”面忘症”,只認得晉晉(因個髮型似栢林仔,好易認),肚b(但第一眼居然叫唔出肚b個名>o<)、豬脾、一一(成日紮馬,好得意)、燒腩仔、朗朗、龍BB、小檬(好乖,居然比ee我攬住都無扭計,又聽指令去拎波波)。

巨龍同妹豬,我要偷睇個貼纸名先肯定到呢!

而南瓜仔,居然完全錯过了!

當埸地开始有其他blog bb 及爸媽入埸后,一仔可能有d怕生,居然拍門,話要去”街街”離开呀!

好彩之后地上舖上了blog 爸媽帶來的野歺墊,十分吸引到一仔係野歺墊上面走來走去!








如果有入了鏡頭的blog爸媽,十分唔好意思,因唔識點樣係video里打格仔!



后来更有龍BB带來的红色靚車,更吸引到一仔成日霸住來玩,又好曳的係妹豬頭上飛車,比肚B媽影低了罪証...妹豬媽: 真係唔好意思! 









如果其他BB拎了架車去玩,一仔又去爭,總打人添....真係好曳!回家已教訓了佢,籐條炆豬肉加餸!

到影大合照及传波波遊戲時,一仔完全唔肯合作,預料之中!



难得肚B媽影到一仔依张近鏡,其实一仔得26磅,重量屬於50%,但真係脸脹卜卜,穿了3件衫,顕得更肥,好似連依件90碼的angry bird衫都唔啱著咁!!


Party未完,一仔含住奶咀瞓了,單拖的一仔媽無帶bb車,但好彩有一仔爸放工过來兜我地回家!


後記
回到家,一仔媽要放番好d波波時,一仔在旁,起初以為佢攪攪陣,想拎d波波去玩,點知原來佢係幫手,學媽媽將d波一手一個放番入個袋里呢!乖仔!






14 則留言:

  1. 好開心,小朋友係要爭才開心,一仔最尾好乖幫手

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望爭只係过渡期,遲d会改善!
      另外,我個blog的'訪客留言”功能有問题,但我见你地的又work,真唔明点解!?

      刪除
  2. 平時唔太覺, 妳講完真係一仔又幾肥仔喎, haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 依个冬天,一仔好似又真係食多了,可能天氣凍!

      刪除
  3. 一仔媽我反而欣賞一仔嘅創意,佢冇受地域所限,揸架車仔周圍去 :)
    雖然話一仔著左3件衫(其實肚B都係),但肚腩仔係呃唔到人架,所以真係唔似係50%喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔連去面试都试过拎架車去檯底玩,暈!
      原來肚B都穿了3件衫啊!
      一仔由细到大,食完野个肚腩都好大!朋友話现在肥d唔怕,因讀書時成日病,自然会瘦番喎!

      刪除
  4. 睇到最後覺得好感動,一仔叻叻!好乖 ~ 讚讚讚!
    開心的聖誕派對,仲有好多可愛BB,真係睇見就開心\^O^/。

    回覆刪除
  5. 至衰當日燒腩仔同一仔都行來行去無得一齊影相啦﹗下次要再一齊出來玩呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔肯比人抱,影相都易d,一仔唔肯乖乖比人抱定定影相,真係要好似肚b媽咁快手影到又近鏡又唔曚查查,很難呀!
      今次近,我先可單拖帶一仔出來,下次要夾麻一仔爸放假時間了。

      刪除
    2. 我用大機影都有啲矇,手機就更難影得清,所以一仔媽拍片好明智呀 XD
      你地都住得咁近可以成日約埋玩,真係羨慕~

      刪除
    3. 我都第一次來blog bb party嫁!

      刪除
  6. 好熱鬧好開心喎, 我都希望可以參加呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係第一次參加,真係好开心好熱鬧。
      現在讀了N班,学校每个月都有生日会可以参加呢,唔知N班有無学校旅行呢?

      刪除