2013年12月31日 星期二

A、B、C。。。

<1yr10mo>

最近依幾天,日日都有幾次聽到一仔講bb話以外的說話。。。



一仔有時睇睇下部手机youtube中的alphabet songs,就会走去房門咁指住d字母講。

講到”F”時,一仔只講”符”架!

除了英文字母外,依排多講了”機機”,意思係”手機”!

同一仔爸講开,話我地多數講”手提电話”,点解一仔会講手機既?

一仔爸話因佢平時打機,会对一仔講:”爸爸打機,幫爸爸加油啦”,一仔就会同爸爸give me five!

另外,一仔多講了”街街”、”波波”、”覺覺”!

一仔,希望2014新一年你會继续講多d。。。。

P.S. 
1) 香港寬頻的bbtv由2014年开始,無了311及312 Disney channels睇,只可睇324 Discovery channel,試过連續兩天一打开电視都係同一套同一集動物卡通片,英語廣墦,中文字幕。。。合约年中到期,应該不会续约了。

2) "最新留言"最近顯示唔到,原來有問題,重新安裝又唔得,但見其他blogger又work,都唔知點解?

16 則留言:

  1. 哇,原來個個bb都好鍾意聽alphabet song ga, 瞕暲又係呢!可能佢喺我個肚時已成日播比佢聽呱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚里面己经聽咁快啦?一仔依幾個月先开始聽!

      刪除
  2. 歲半後bb講野真係突飛猛進的, 成日都有驚喜, 慢慢enjoy~ :D

    回覆刪除
  3. 我都等肚B開金口依日等左開耐,唔知佢幾時先肯講下大人話同我交流下呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都等了好耐,一仔都係成日霸住我部手机咁睇d歌仔,唔止睇半小時,但見咁佢先学到講野多d,想減少佢睇手机都唔忍心,好矛盾!

      刪除
  4. 一開始有驚喜會慢慢多的了,好神奇的,我地都因為冇disney台而冇再續約了

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望一仔愈講愈多啦,因一月中又有学校面試,二月中要返健康院检查講野進度!
      你合约咁快到期真好!我还有半年!

      刪除
  5. 我都深信一仔會愈講愈多嘢!識得對答,多些互動更開心!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好盼望同一仔對答的一天快d到呀!

      刪除
  6. 一仔越來越多嘢講,叻叻呀﹗
    我之前都係最新留言show唔到出來,所以轉咗另一款,不過個set up比較複雜,要改code㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔爸話希望佢拜年時識講"恭喜發財",我覺得好難了...
      set up比較複雜...啊...那不能請教你了,因我怕我整錯呀!

      刪除
  7. 一仔好叻仔呀, 識野愈來愈多, 愈黎愈好玩得意~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好想知佢平時講bb話係想講什麼呢?

      刪除
  8. 小朋友講得越多,越多驚喜俾你呢!早兩日我問阿肶狗點叫?佢話wowo,咁貓又點叫?佢話"貓貓",笑死我同爸爸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信小朋友學講野係最攪笑既階段,我地好期待一仔講多d呀!

      刪除