2013年12月27日 星期五

海洋公園@2013聖旦假

<1yr10mo>

原本已諗住年尾或年頭去海洋公園,十月時收到雅培奶粉电話通知中了獎,有二大一小海洋公園入場券,當時完全唔記得曾參加了什么比賽活動,再問,原來某天在網上睇了一個有孫燕姿的雅培奶粉短片,答中了問題。

又話十一月中可以收到掛号寄出的入埸券,有效期去到31/12,另自己有Asia miles 積分可換多一張成人入場券,但要一個星期先收到,剛好十二月頭一仔爸星期日放假,可以和嫲嫲一家去。

但十一月中都未收到入場劵,打电話去問,因雅培觉得入埸券有效日期太短,要全批更換,最后要十一月尾才收到入埸券,但Asia Miles的入場券就趕唔到12月頭收,所以改了12月尾等小表姐学校放聖旦假一齊去,但一仔姑媽原來已報团一家去旅行。所以,最后各自去玩。



平時海洋公園9am开門,好彩上網查了,今天卻是10am。

因怕TKO及香港仔隧道塞車,我地凖時七点半開車,沿途無塞車,八点到了香港仔,外賣麥記上車食,食完到海洋公園停車場都係8:45。

網上話停車場开9am,但見已有其他私家車入場,又問了在埸保安話ok,我地当然跟住入啦,日泊$95。  

入到去,我地太早了,車埸都無乜車。

如沿缴费處直行到尾,有電梯搭,一出就係海洋公園正門。


亦有無蓋車位,2:30pm走時,差不多泊滿晒車,但入閘處仍未見有車龍排隊。




第一次同一仔來,当然要影張全家幅





海洋公園雖然話十点開門,但9:15已可以買入場券,又幾好,
因一仔媽都要拎Asia Miles封信去售票處換入場券。

多得南瓜仔媽及燒腩仔媽報料,先知道搭纜車及海洋列車,有bb車的話,可以用bb車/輪椅通道。

但原來入埸左手邊都有bb車/輪椅通道




未入得場,有個小朋友走來走去!

有幾個入閘位,未開始入場,每條排隊人龍起碼有60人

一仔爸話入閘后的右手邊有依款BB車租,但唔知幾錢

第一站 : 威威樂園

第一次同一仔兩父子坐旋車木馬,無其他人,我地一家包場玩。



去搭纜車


第二站 : 要先經過"香港老大街"



原來香港老大街尾亦有個旋轉木馬玩,靚好多,不過一仔爸話速度亦會快好多。




第三站 : 搭纜車,明明有條bb車/輪椅通道,但無開放,不過都係排了10分鐘就上到纜車。





臨上車前一刻,工作人員幫我地影了一張相,比了一張飛,落車后拎張飛去取相。

一仔d都唔驚,周圍望。



落了纜車,行幾步便有得取相。

有三款裝飾選擇,水晶球$298, 依款相架$198,鎖匙扣(唔記得幾多$),但之后見有人拎住一款左右可打开类似post card的,应該更平d。



第四站 : 有了燒腩仔媽的報料,一落了缆車,大约十一点,就馬上去海洋劇埸霸位,去到,好少人,我地選了有瓦遮頭的山頂坐,那就不怕太陽曬。




12pm開場,未夠鐘,海獅出來warm up 下

一仔提早食午餐

全場表演大約25分鐘,都係坐了五分三的觀眾,估唔到聖誕假期居然無坐滿人。

但一仔睇到半場已瞓了,睇唔到兩隻海獅係升高的平台同VIP嘉賓近距離影相

第五站 : 醫肚,盲中中去了最近的 "灣景餐廳"

好彩快去,唔駛排隊,買完食物回來,已經要排隊拎飛





經濟的飯餐都要$168/套餐,包一杯75ml H牌雪糕,食完飯先可拎住張飛返去收銀處尾取雪糕,但唔駛再排隊

亦有雙丸麵餐,$148!



一仔依然瞓覺,好彩有帶bb車,第一次去街去到瞓係bb車上

一仔媽居然撞到舊公司的同事

第六站 : 依個館頭頂有條水管隧道睇魚



第七站 : 睇企鵝

有陣異味

第八站 : 搭海洋列車落番山,今次行bb車/輪椅通道,所以可以坐頭卡車,不過,都無乜人搭







天花的電視不停播放video


第九站 : 一仔爸話要食思樂冰,因早上經過見到,好彩行了一個圈都揾到

原來依d小餐廳有飯盒買,$48/個,不過,依個時間買,已賣晒豬扒飯了。

水/飲品平均$30/支。



亦有點心買

$33一隻熱狗,味道麻麻

第十站 : 睇熊貓,原本要泊低架bb車在門后,但職員見一仔瞓在bb車上,所以可以推麻入去


佳佳無出現,好彩都見到安安

見一仔瞓了覺,我地都無心機再睇下去,最後一仔一上車先瞓醒,回到家,趕到煮飯比沖完涼既一仔食...

走既時候,見到門口保安要求要睇入場人士的手袋/背囊...但我地早上入場時保安無此要求啊!

下次再來海洋公園,相信都要幾年后,等一仔識玩識欣賞先,而且,到時可以搭地鐵就到。


P.S. 現在多了一張小童入場劵,有效期至14年3月25日,免費的,如有興趣,請留言去一仔媽電郵 lauywa@yahoo.com




12 則留言:

  1. 睇到妳的相, 又心思思想帶matthew再去海洋公園, 依家應該會覺得好玩好多了!
    btw, happy 2014, 祝新一年繼續lucky, 全家健康又快樂! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝祝福!大家咁話!
      下次我想去廸尼先呢!
      如果你地去海洋公園,妹妹未識欣赏,又要揾地方餵人奶,方便吗?

      刪除
  2. 有得免費去海洋公園,正!!!

    回覆刪除
  3. 嘩,你就好啦,無乜人,我上次去勁人呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期五我請了一天假呢,一仔爸話擔心聖旦假多人,但我話好多香港人外遊,好彩真係唔多人,只係一仔下半場瞓了,可惜可惜!

      刪除
  4. 一仔媽,新年快樂!新一年祝你們一家幸福快樂!好運接踵而來 yeah ~
    係呀...我第一句就想講無也人真係好喎!有過早兩年多人多到咩都睇唔到之後,依家主任唔陪我去OP了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高,新年快樂!大家咁話!
      我曾聽过平日去都多人,好彩今次唔係!所以,你地可以揀平日去,会好d!可以睇下你地今年生日係平日嗎?

      刪除
  5. 你地好早到bor, 可惜表演時一仔訓了,不過有得去玩一定好開心,Happy 2014,祝一仔一家幸福滿滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豆子媽,多謝!大家咁話!
      终於第一次见識到一仔攰到係屋企及車上以外的地方瞓着呀!

      刪除
  6. 你哋呢日真係無乜人,我哋去時多人到嚇死人,坐海洋列車來回都要等等等呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 見玩機動遊戲就多人排隊,其他的,唔多人排隊,真係好彩!

      刪除