2015年7月2日 星期四

香港淘 - 便利店/分店取貨 - 接二連三黑仔事件

自從轉了新公司后,去淘寶買野,無得再用公司的地址收貨,好彩現在有些快遞公司可以去OK或7-11便利店取貨,好方便,已試過6、7次,但有一半卻好黑仔,總在取貨時出意外!

先講淘寶 - 落單時怎樣選取那間快遞公司做集運商 :


1. 確實訂單及"結算"


2. 選取收貨地址及選取"淘寶集運"



3. 選取那間快遞公司做集運商 



4. 確定后,去支付寶繳付訂單如平時做法。

5. 當多張訂單到達所選取的集運商倉庫后,要跟以下的流程: 


6. 選取"支付轉運費"




7.. 因落訂單時選了"順豐",所以現在要再點選多一次"順豐"




 8. 多張訂單都要分別選取"合併快遞"或"單併快遞"



9. 選取"送貨上門"、"便利店取貨"或"自提點取貨"



10. 選了"便利店取貨",要再選哪一間"OK"便利店取貨



11. 顯示貨到便利店后,要24小時取貨




黑仔事件一:
明明晚上見到集運份件已到香港OK便利店,但第二天手機仍未收到訊息通知我可以去取貨,因要靠訊息中的編號給便利店店員核對取貨的。

於是致電去順豐問,職員好快發出訊息給我了。


黑仔事件二:
明明第一天見到集運份件已到香港OK便利店,亦收到手機訊息通知我可以去取貨,但當放工去到便利店取件時,便利店員話份件已到分店,但電腦卻顯示件"仍在運送途中",做不了交收,回到家后即刻打去順豐問。

順豐第二朝一早再send番同一個訊息給我,我再去OK便利店問,但份件"仍在運送途中",仍做不了交收,於是又打去順豐問,並要求順豐自已打去OK便利店弄清楚,放工時嘗試再去取,件"仍在運送途中",今次即時在便利店致電給順豐,讓順豐職員同OK便利店自己傾掂佢。

結果,第三天順豐通知我可以再去OK便利店取貨,順豐話係OK便利店系統有問題,當我放工去OK便利店取貨時,便利店郤話係順豐系統有問題。

對我來講,最重要係取到貨,及希望下次不會再出現問題!


黑仔事件三:
今次更絕,在淘寶確認付了集運運費后,完全無顯示"集運的物流情況",到第二天傍晚,只見到多張集運訂單待我"確認收貨",我估計份件已到OK便利店,但我又沒有收到手機訊息通知我可以去取貨,於是致電去順豐問,問時我要提供其中一張集運單的單號、物流的單號&快遞公司名及我在淘寶的用戶名。

當天順豐回覆我係淘寶的系統有問題,所以顯示不到集運的物流情況",另因我份件超重,要改去順豐分店取貨,職員在電話中告知了我提貨的編號,我便可去取貨了,但之后我亦收到手機訊息通知我編號及可以去分店取貨。


總結 :
其實去便利店或分店取貨真係好方便,只希望咁黑仔的事件不要再發生!


溫馨提示:
要留意集運何時到達便利店,及是否收到手機訊息?




6 則留言:

  1. 真係唔好彩,我依家通常都會去順豐站取,好彩屋企附近有一間,方便好多,畢竟便利店又要經多一重人,出錯機會自然又多D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因OK店最近我呀! 希望不要再咁黑仔啦!

      刪除
  2. 最近學識左淘寶啦!可惜我家附近無順豐站也無ok店,僅有一間的7-11不收貨,不過我都明我呢邊屬偏遠地區,所以我會選集運,訂好幾間再一次加錢送入來,比起我來來回回的車費和時間都有so。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah, 小高都學識淘啦,嘩,小高,原來你住既地方咁偏遠!

      刪除
  3. 超黑仔。其實如果你埴個深圳地址,去深圳度攞得唔得呢?深圳同香港咁近。。。而澳門就同珠海近,所以好多人都選擇去珠海收貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我完全無深圳地址架,如果有,其實我咁黑仔,下次都不知又發生什麼事?

      刪除