2015年7月5日 星期日

與 Blog 友囝囡 gathering @ 九龍城寨公園

<3yr4mo>

好開心又再與一班 Blog 友囝囝囡囡(龍BB&南瓜妹,燒腩仔B)出來玩,今次去 九龍城寨公園!

上午一仔爸媽先帶一仔去了深水埗玩具街行,當然少不了要買玩具。

天氣咁熱,再去商場嘆冷氣,先後去了樂富廣場 (依個商場d冷氣唔夠)及  九龍城廣場。



現在美國冒險樂園緊有一間係左近,一仔一見到冒險樂園個標誌,就不停叫"波波池、波波池",最後去了其中一間,時間唔夠,當然唔玩波波池,改玩了用水槍滅火的遊戲機、彩虹"撤"錢等。

之後知道肚B到了集合地點,我地改去九龍城寨公園,九龍城廣場一樓有條樓梯連接公園,公園聽聞好大,我地目的地係樓梯出去后左邊最盡角落的大滑梯。




一仔掛住係大滑梯走來走去,對一仔爸帶去的泡泡槍興趣不大,只玩了一陣,好彩比龍BB媽捕捉到兩張靚相。





對一仔爸剛在深水埗買的大氣球,一仔亦只玩了一陣,反而Blog 友囝囝囡囡好有興趣玩,亦吸引到其他小朋友來玩。





一仔同其他Blog 友囝囝囡囡的交流雖好少,估唔到佢肯一齊拖手仔影相。




晚上去Pizza Hut食,一仔只食了幾啖咋,跟住玩車車,在深水埗新買了架黃色巴士,一仔成日霸住玩,唔肯同Blog 友囝囝分享,一仔媽真係覺得好唔好意思呀!




食完,無瞓晏覺的一仔,一上巴士,就瞓著了,回到家,沖完涼才補奶食麥皮。

期待下次的約會,一仔能和一班 Blog 友囝囝囡囡有更多的互動!



8 則留言:

  1. 原來架TSUM TSUM黃巴士係一仔架,好得意呀,要幾錢呀?
    肚B都唔識同Blog友小朋友交流架,淨係識跟住南瓜仔跑,我期待佢多啲同小朋友玩可以有多啲互動啦...
    肚B都係,成日霸住啲玩具,叫又唔聽 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔爸話架巴士好似$89。
      一仔都係跟住其他小朋友跑咋,現在識講”一齊玩“,但同小朋友講野,都係BB話多。

      刪除
  2. 我幾個月前去過,可能係另一邊,好似無咁多野玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地第一次來咋,另一邊無去過,但依邊有大滑梯及千秋,好正!

      刪除
  3. 一班年紀相約的朋友一起玩,做玩伴真好呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,希望一仔下次同其blog 友仔有更多的互動!

      刪除
    2. 現階段月齡尚小,同其他小朋友交流真的不算多,正路丫。
      我帶瞕瞕出去玩,每個小朋友都好似係各玩各架咋。

      刪除
    3. 但我知一仔好想有人陪佢一起玩,因係屋企,一仔成日叫我”一齊玩”。

      刪除