2015年4月25日 星期六

戒奶咀終極篇

<3yr2mo>

上年試過多次替一仔戒奶咀,都係失敗收場,主要係一仔爸媽心軟,其次係一仔會喊好耐,fb有篇文章流傳話BB喊多過20-30分鐘會影響個腦發展!

唯有平時成日話一仔大個仔,仍食奶咀,"核突"!

原本一仔只係瞓覺時食奶咀,但農曆新年假前病了一排,變成平時一仔都要叫食奶咀!

但上個星期,有突破性的進展!

星期三晚 : 見一仔係咁"咬"個奶咀,一仔媽已出聲警告他奶咀咬爛了就無得食了。

一仔成日整爛d玩具,但就未試過咬爛奶咀!

星期四晚 : 工人話個奶咀比一仔咬爛了少許,亦show比一仔睇,於是是夜只比奶咀錬,一仔想當奶咀咬,當然唔同"口感",一仔有少許扭計,但無喊,一仔爸於是同一仔講明天去買新奶咀。

剛巧這幾天一仔的"眼痕"復發,平時有奶咀食,好快瞓著,但現在無了奶咀,一仔要一仔媽用紙巾幫他對眼蓋"掃下掃下"咁止痕,籮籮攣攣成個鐘才瞓著,

星期五晏覺 : 工人話一仔雖咬住個爛奶咀,但都要好耐才瞓著。

星期晚 : 話一仔爸唔記得買新奶咀,要一仔明天提一仔爸買。

是夜一仔不止"眼痕"復發,一仔大腿上有一達蚊痕,不只要一仔媽幫他搽藥膏,亦要幫他R痕,又要幫他對眼蓋"掃下掃下",三管齊下,都要籮籮攣攣成個鐘才瞓著。

星期六晏覺 : 工人再提一仔奶咀爛了,一仔自已將奶咀拎去垃圾桶扔了,籮籮攣攣成個鐘才瞓著

星期六晚 : 一仔問一仔爸 "爸爸,奶支支,買?記得?"一仔爸當然又話明天買。

是夜一仔眼痕加頭痕,又籮籮攣攣成個鐘才瞓著。

星期日晏覺 : 開了冷氣,拎住剛買的新界的士,有一仔媽陪住,唔駛半小時就瞓了,中途醒了,唔見一仔媽,無再瞓返,此個晏覺只瞓了1.5小時。

星期日晚 : 一仔無問奶支支,但眼痕,籮籮攣攣成個鐘才瞓著

星期一晏覺 : 開了冷氣,一仔無問奶支支中途醒了,奶支支,又要工人姐姐攬住才瞓番。

之后幾天,情況差不多,有一晚成一點才瞓到。

有時瞓覺前一仔仍問奶支支,一話佢自己扔了奶支支去垃圾桶,一仔就無言,樣子好失落咁,一仔媽睇到都有d心痛,但為了一仔好,為了一仔將來有排靚牙,狠下心都要!

現在一仔瞓覺只需摸住毛巾及拎車車陪瞓。


Bye bye 奶支支!








16 則留言:

  1. 一仔真係叻仔,又長大了!果然唔同d ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本仲擔心點樣戒,現在可安樂d,一年前及后,小朋友的轉變原來可以咁大,真係估唔到呢!

      刪除
  2. 大個仔啦,終於戒到奶咀

    回覆刪除
  3. 巨龍從來冇食過奶咀啊,因為麻麻說食奶咀唔好啊....
    一仔媽,下一個B唔好比佢食奶咀吧...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨龍嫲嫲湊bb真係好掂,現在再加上巨鳳巨鵰,嫲嫲湊bb功力會更上一層樓!
      果時我地新手啊,一仔又有心臟雜音,唔敢比一仔喊太耐呀
      下個,哈哈,聽聞有d BB比奶咀都唔食㗎

      刪除
  4. 加油呀, 快D介左佢, 叻叻

    回覆刪除
  5. 過程聽落都心痛, 不過最終都成功甩到, 恭喜!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩無喊,又佢自己親手扔,才戒到咋

      刪除