2015年4月26日 星期日

閃腰 -一星期好番 (嶺南萬應止痛膏 + 泰拳油膏)

DAY 1 
上午返舊公司取舊文件,好重,好彩有帶手推車又有專車接送,但彎腰果下閃了腰,現在終於明白點解叫"閃腰",真係只果"一秒"覺得條腰"扭到",隨后想再彎腰拎重文件時,已覺得好痛,唔敢用力!

午飯前返到新公司,好似大肚婆咁,自動覺得要用雙手撐住左右兩邊腰卸下力行路,才避到再痛。

坐低或由坐轉企時,原來會用到腰力,好痛,要超慢動作才避到痛。

午飯時同事催促要盡快搽藥膏或睇跌打,記起以前姿勢不正確弄致腰背痛,搽了一排"嶺南萬應止痛膏"才好番,於是連忙去藥房買了一細樽。




搽了藥膏后,感覺條腰"好涼",回家沖完涼及臨瞓前再搽。


DAY 2 尾龍骨硬
昨天搽了3次藥膏,今早一起床時感覺好好多了,坐低或由坐轉企時,無感覺到痛,抱一仔行幾步路都可以。

去刷牙時、公司午飯后、一回家沖完涼及臨瞓前再搽。

一天內,時間愈晏,感覺尾龍骨位置愈硬。


DAY 3 腰硬
昨天搽了4次藥膏,今天又搽,之后一天內,時間愈晏,感覺條腰愈硬。

依三天行路時,都要硬晒呔咁慢慢行,姿勢很怪。

上落小巴時亦要就住就住。


DAY 4 腰緊
現在每天搽4次藥膏,今天感覺條腰緊。

今天同事借了支在泰國買的泰拳油膏比我搽,同事話依支膏好有效。


每張相的上面果支香港買,下面果支泰國買



香港藥房有得買,但係係中文字(唔係泰文),比泰國果支亦少了一個成份Eugenol,上網查過此成份有麻醉功效。


DAY 5 及之后
每天搽泰拳膏4次,去到DAY 7,感覺已好番八八九九了。

之后改每天早晚各搽一次,因有時覺得腰酸痛。


行路正常番。


后話
剛巧有個親戚婆婆肩周炎復發,痛到成個月都瞓得唔好,亦有睇其他醫生/方法止痛,都仍然好痛,比了依支香港版泰拳膏佢搽,搽了一星期后,只有背痛,手無再痛,又瞓到覺。

同事話佢搽了泰國版,患處會涼好耐,但我只感覺涼10-15分鐘,反而少了一個成份的香港版,卻感覺涼耐d。


溫馨提示
每次我都係自己反手搽腰,感覺企係到比坐低搽,會更用到力度去搽。

(泰拳膏)每次吱少少在手掌心,用手碗或大姆指的雞脾肉去搽,搽到藥膏差不多無晒,重覆再搽幾次。

(嶺南)每次用手指拎少少藥膏,搽在腰上,搽法和上面一樣。

搽的時候,若感覺到某個部位痛,果個部位當然要搽多幾次。

附近不痛的地方,都要搽些。

最初好痛時,最好每天早午晚搽一次。







7 則留言:

  1. 要小心D呀,扭親可大可少~
    我都成日腰痛,你覺得泰國呢支好用?會吾會涼到好''那'' ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔那,你可以試搽少少試下先,支膏35元,咁大支,抵用呀!

      刪除
  2. OH, take care呀,之前我用hip seat時都弄傷了腰,要找物理治療,好在保險有得賠。你戈枝Muay我都有呀,泰國好多藥都不錯喔。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,現才才睇到你的留言!最近瞓矮頸,搽MUAY 亦搽好番了!

      刪除
    2. 還有我發現搽完不用大力捽,輕輕搽在患處,搽兩三轉,一天二至三次便可。
      搽完,患處覺得凉浸浸便證明支膏有效。

      刪除