2014年10月19日 星期日

N班開學Week 10 > 無返學一星期

<2yr8mo>

一仔上個星期六開始有少少咳。

星期日夜晚咳多了,明顯有痰聲,但唔識咳出來。

星期一早去睇胡医生,話一仔扁桃缐發炎,医生摸到一仔頸右邊位置有些腫,開了抗生素药(同上次一樣,此要放入雪柜,每早一次,每次飲5ml),今次飲了4天便飲晒,上次飲了一星期呢。

今次係開學後第二次扁桃發炎了,好彩今次無發燒。



星期二已經無乜咳了,只有少許鼻水。



星期三好得七七八八,但量耳仔體温時有37度,若在學校門口量到有37度,就不能返學的,所以是日在家休息。



星期四起身后,一仔超級眼瞓,連食早餐時都中下中下咁才食完份早(半碗麥皮/30ml 奶 + 一杯150ml 奶)。

原本開了手機的youtube,一仔都無乜點望過,只掛住瞓 > 真嚇親一仔媽,因一仔從未試過早上瞓醒后仍咁眼瞓!

以為一仔病情是否嚴重了?但又無發燒。

一仔連早上八點食蘋果都唔願食。

之后一仔爸才醒起會否因前一晚八食完晚飯后一仔偷飲了幾啖啤酒(青島牌)呢?

但晚上九半上床,一仔玩到十半才瞓着啊!

半夜一仔亦醒了幾次,不似平時那样可以一覺瞓天光。

一仔咁眼瞓,莫非因飲啤酒的後勁反應?

這天,一仔瞓了整個早上,下午無瞓(即正常番),晚上我地一家三口還和一仔姨丈姨媽一起去了堂舅父、堂舅母的婚宴,一仔好開心。




上年8月套衫褲仍太大




預早幾天去了堂舅父家,替堂舅父的新床跳大床。
堂舅父小時候曾替一仔的姨丈、姨媽新床跳大床,估唔到現在輪到一仔跳,姨丈話”一代傳一代”。




有個小朋友係屋企sofa跳到咁,但幫堂舅父跳大床時就......好彩都跳到幾下!




未入席前,在商埸玩了一陣。







因第一次帶一仔參加緍宴,九開席時場地的閃爍燈光令一仔覺得好神奇。

中場時一對新人敬酒,一仔亦敬麻一份。




大概十点多,我地就離開,上車一陣,一仔便睡着了,落車時好似樹熊咁攪實一仔媽,回到家才醒。

喜宴其間,一仔只食了少少白飯,亦唔肯飲奶,但卻痾了三次,每次痾少少,稀稀爛爛,黄色的。



星期五一仔爸帶一仔再去睇胡醫生,醫生話一仔感冒菌入腸,開多了一樽止肚痛的藥。

左面是止肚痛藥,右面是退燒藥,但止肚痛藥每格的份量多好多啊!




醫生亦吩咐一仔要改食軟飯、飲開稀的奶(見一仔無再痾,所以只食了一餐軟飯及一餐開稀的奶)

一仔媽自己另外幫一仔停了食蘋果、菜(由星期五至日)。

是日有兩次臭臭。

今天學校開生日會,替一仔打電話给學校請病假時,請學校留番一份生日禮物给一仔。


星期六及日各有一次臭臭。




這個星期的進步
1) 除了晚上瞓覺要瞓窗邊時,一仔會不停講”唔該晒”直至一仔爸讓出個位才停講外,有時我地坐係sofa上,一仔想要個sofa 位玩玩具,亦會不停講”唔該晒”直至我地又讓位才停講。


原來一仔講"唔該晒",係跟一仔媽學架!


2)食了一星期药,一仔”學識”了bur 药水及吐口水,起初我用手打佢咀仔,打時話吐口水要掌咀,之后一仔再吐時,捉住佢隻手掌佢自己個咀,后來佢每次吐口水時,剩叫佢自己掌咀,佢又識做喎!

3)上星期聽到班主任話一仔係學校唔會自己飲水,一仔媽心諗會否一仔曾試過自己飲水,整濕了校服,所以抗拒在學校自己飲水呢?

剛好經過百貨店見到這個好似學校的水杯,一邊有耳仔,透明的,可以望到一仔飲水的情況。




如果杯里的水不多,一仔都可以自己拎住個杯飲晒d水,不會倒瀉。

4)喜歡拎學校的書包、課本、杯、毛巾盒出來,有d 課本纸質比較薄,比一仔撕爛了。

最喜歡睇A至M果本英文書,雖未識講得晒全部英文字母所代表的物件,但如果問一仔 ice-cream,佢可以揾番果一頁出來。

而問lamp 或moon,一仔都会指住廳燈。

但一仔对於中文課本,好似興趣不大。

5)知道爸媽要出街,一仔係鞋柜幫我地拎定對出街鞋出來。




18 則留言:

  1. 加油一仔,每個月都見你識多左,叻左,唔該曬真係好重要,禮貌比起智識為寶貴,媽媽身教叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Kelly!
      現在教緊一仔講”多謝”,希望到時面試佢識講啦!

      刪除
  2. 一仔穿起禮服好靚仔呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多谢小高!
      揾番舊果張相,才知道件衫现在有多fit,但相信明年着唔落了!:P

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝Sarah!
      一仔已好番九乘了,但今個星期開始涼番d,要加多件衫出街啊!

      刪除
  4. 病真係好煩,希望一仔唔好再病。

    睇到一年前既對照相,真係好攪笑,大了咁多

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝嘉路!
      我都觉得個对比好搅笑又奇妙!小朋友真係大得快!

      刪除
  5. 一仔好返未呀, ?
    一人高左好多啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好番九乘啦,多謝Yoko!
      每個月量,觉得無乜高,但同一年前比,哈,真的高左好多!

      刪除
  6. 原來一仔學校37度就唔畀返,不過咁樣一仔先可以休息多啲好快啲呀!
    睇番一仔著同一件衫個對比,真係好可愛,宜家啱身之餘一仔又行得咁有自信,好型仔呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無返学到又返学,好彩一仔無扭計!
      起初換依套衫,一仔爸一仔有掙扎呢!

      刪除
  7. 食咁多藥,真係睇見都肉赤,快D好返呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Ivy! 应該好番,但間中有少少鼻水!

      刪除
  8. 矣? 乜37度唔係正常體溫咩? 37.9度我地(包括急診和托兒所)都未當佢係發燒, 可能係身體熱咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 37度係正常架!
      一仔开学初期試过一次入学校時37度,可能喊完又熱,一仔爸用纸幫佢撥涼番,才比入学校,果次才知学校有咁既規定。
      平時幫一仔量体温,多數36点幾,唔舒服時真的会37或以上,我估可能学校有经验,係小朋友有輕微徵狀(37度)潛伏期時唔比返学,就不怕传染比其他同学仔!?
      但好奇怪,一仔和我的右耳体温係高过左耳的,所以每次都係以右耳量及为準。

      刪除
  9. 37度點解唔可以番學既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估學校可能有經驗,怀疑小朋友開始作病卦?

      刪除