2014年10月5日 星期日

N班開學 Week 8 + 原校升K1?

<2yr7mo>

今個星期開始學校戒片 2nd week

星期一
今天學校戒片成積:濕了一條底褲、運動褲。


星期二
今天學校戒片成積 : 濕了一條底、校褲。


星期三
今天學校戒片成積 : 濕了一條底、運動褲、一對襪、一對黑皮鞋。

上星期對黑皮鞋濕了后,一仔爸怕個魔術貼穿過衣架后會突然負荷不了而甩,加用扣針勾住黑皮鞋里面,再用衣架掛出窗外,會容易曬乾d。

但用扣針勾得多,就算勾里面,都會勾到一個個窿。

突然想起上星期一仔塞了好多玩具係梳化底,最后玩具洗乾淨后,用洗衫袋入住,再用衣架掛出窗外曬乾。




所以,今次皮鞋用魔術貼穿過衣架后,都用相同既方法 >> 入洗衫袋先,將洗衫袋一邊在衣架上打個结,又用大衣夾夾住個洗衣袋,才掛出窗外曬乾。








星期三、四國慶及重陽節假,不用返學。

但這兩天,換片時若問一仔痾殊殊未,佢反而會講v v。

星期四開了兩次大,兩次都有主動同我地講痾臭臭。



星期五
因打算放了學直接约嫲嫲去飲茶,唔想揾地方換片,所以今天在書包里留了張便條話比班主任知今天改穿尿片返學。

但唔知点解放學時一仔全套運動衫褲都換了,借了學校的去着?

過了12点,好多酒樓已無排骨飯賣,一仔最后飲了240ml 奶。




今個星期的進步
上個星期一仔真係識講識指eye 、ear 、nose 、mouth ,今個星期識講 head、眼、耳、口、鼻鼻、toes了; 識指shoulders, 但未識講; 講kness 時,卻指住toes。

見到d 車郁,會講”呠呠”。

這幾天在不喜歡時,大叫。

之前班主任話一仔在學校會流口水,可能口腔肌肉弱,建議可咬菜莖,但連餅餅都唔食的一仔,又點會乖乖肯咬菜莖?

剛巧見到前排學校生日會送的吹筒,一仔見我地吹,有時佢都會吹下,之后在深水埗買多幾支,平的一包五元有五支。




多數星期五一仔會有功課拎回家做,今個星期係連線(將英文字母連去所屬的圖案)及油顏色,但居然發現有幾頁之前無做功課而給老師打了問號既

一仔多了喜歡油顏色,還要拎功課果本油,但功課油完不能再油呀,於是改拎自己買的畫書給一仔油,但一仔唔要,只想要功課果本,看來又要入下貨再買書了!


原校升K1?
學校出了一張通告話N班同學可以優先升K1。

BK上其他家長對依間學校的評語差多過好,但一仔返了兩個月學,我地又覺得ok,尤其是班主任願意幫一仔戒片。

睇BK啲家長話如果小一派位參加大抽奬,其實間間有學劵的學校教的程度差不多。

但當你深入睇每間學校網址介绍學校的詳情時,會發現有學券的學校除了全日班的學費可以由900元 - 2000元(相同咁貴的學費,但有d學校有興趣班提供)、又分10 - 12個月比學費及每個學期的雜费由1000元- 3000元不等外,有些學校會提供net teacher 教英文(一仔間學校現在有)、有普通話堂(一仔間學校現在有)、有興趣班(一仔間學校現在及將來都無)  > 如果學校有提供,那我地不用另外出外找,又可以放心比一仔繼續留在學校上堂啊。

所以,雖然幫一仔填了願意原校升K1,但都會幫一仔報其他學校去面試,hehe,當帶一仔出去玩,順便又可參觀其他學校。

27 則留言:

  1. 如果一仔讀得開心, 而你又覺得學校不差, 就不要轉來轉去...莫講話小朋友, 就算大人要不停適應新環境都辛苦呢, 加油呀一仔媽!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話小朋友適应力强,到時升上K1的全日班,同学仔及老師都不同,若轉另一間学校讀,連環境都不同,要一仔再從新適应,我都擔心,但我報果d 都係happy school,有好口碑的,结果>睇天意吧!

      刪除
  2. 其實我都唔知幾時幫瞕瞕戒片好,起碼要佢企穩先自己去vv吧?
    在HK讀書不簡單呀,自小就要為佢地諗好多。同你一樣,瞕瞕間托兒所都可以直升k1, 乃至中小學,係龍校,但我都會帶佢出去interview 其他學校,到時會同佢講「我地去新學校玩下」

    回覆刪除
    回覆
    1. http://kellysangbaby.blogspot.hk/2014/08/blog-post_25.html?m=1

      刪除
    2. 極力推介Kelly替小豆子戒片的方法及过程!雖然未必個個小朋友都work,但有個idea 及過程參考都好!

      刪除
    3. 原來瞕瞕果間係龍校,好正呀,但学费貴吗?hk的龍校又难入,学费亦唔平!
      係龍校仍去面试,到時面試時考你依個問题,c琪你要谂定答案呀!
      今年第一次一仔爸去学校親交表,問佢点解要報依間,佢居然答唔知点解我揀依間。
      第二、三間我去交表時,d学校無問我。
      但到第四間一仔爸交時,又有問,佢又答唔知,真係比佢激c!

      刪除
    4. 雖然是一條龍學校,但學費,書簿費都全免,皆因澳門的稅收太勁啦!
      會幫瞕瞕轉校的原因是覺得有其他的學校更適合他,如有機會我會再分享自己的想法

      刪除
    5. 澳門税收原來好勁架?有小朋友,免税額多嗎?

      刪除
    6. 我指既稅收係賭場稅收,政府用它來投放在教育上

      刪除
    7. 原來係賭場税收勁,hoho!

      刪除
  3. 之前班主任話一仔在學校會流口水,可能口腔肌肉弱,建議可咬菜莖,但連餅餅都唔食的一仔,又點會乖乖肯咬菜莖?<-- Ofram 有一款果乾, 少少硬但好好味, 要咬, 你可買比一仔試~ 柑b 好中意食啊~ 好似$15/包

    回覆刪除
    回覆
    1. 多谢你,Iris,我会記低它先,將來買比一仔食>因一仔現在係完全唔食零食,現在亦剛开始肯食少少大人餸架!

      刪除
  4. 戒片。。我都唔知從可入手好><

    回覆刪除
    回覆
    1. http://kellysangbaby.blogspot.hk/2014/08/blog-post_25.html?m=1

      刪除
    2. 極力推介Kelly替小豆子戒片的方法及过程!雖然未必個個小朋友都work,但有個idea 及過程參考都好!

      刪除
    3. 我會參考,謝謝一仔媽

      刪除
    4. 謝謝一仔媽媽,一仔也要加油啊

      刪除
  5. 我覺得每一間學校總有好和有待改善的地方,最緊要適合自己的小朋友,一仔讀得開心嗎?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在返学無喊,只係坐唔定,日日早晚都要拎書包睇書,应該係开心!^o^

      刪除
  6. 如果你覺得學校OK,就無謂轉來轉去啦,始終小朋友仲細,適應新學校真係要D時間

    回覆刪除
    回覆
    1. BK 上家長話間学校的老師成日轉,好希望梁老師唔好走,到升上K1時,就一定係其他老師教了!学校的資訊太少,而BK的評价太差,真係对学校無乜信心呀!

      刪除
  7. 一仔進步了好多,加油。

    回覆刪除
  8. 如果已有一間學校打底、其實去報時壓力都無咁大!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,無咁大壓力,所以我都係睇天意啦,無得勉强既!

      刪除
  9. 如果一仔鐘意番學, 老師又係好, 其實唔轉都OK, 因為唔知下一間好唔好~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但升K1一定唔係依个梁老師呀!
      報了幾間雖然係村校,但之前上BK睇过,学校及老師都ok架!

      刪除