2014年7月2日 星期三

象印保溫杯(燜燒杯)點樣整粥

幾個月前在永安見到這款粉紅色有半個"8"字貼紙做緊慈善特價,幫朋友買了一個。




今天經過永安,見到這張紙,當然要同大家分享。




close-up


12 則留言:

  1. 嘩,好似幾好用咁啊,好吸引呀,好想買呀,份量細細個,用來煲粥仔真係好好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果可以,等特价時買,抵好多添!

      刪除
  2. 燒腩仔細個時D粥底都係用佢焗出來

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠B媽好似都係用依個!
      但我果時唔知,買了Thermos!

      刪除
  3. 龍BB 之前都係用佢, 幾好用!

    回覆刪除
  4. 上次趁sogo減價我也買了象印的保溫杯,我放入米和熱水做測試,放了14小時倒出來的水依然好熱,不僅,米已變成粥。象印出品的保溫杯的確掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得最初好似係聽田鼠B媽定南瓜仔媽講,先知象印咁正!

      刪除
  5. 好多媽媽話好用,但我仔固體未食得好好,可能遲D買。
    BTW, 好難先搵得到你個BLOG,其實係咪我唔識用呢﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 那等有特价時才買!
      我見你個blog 里”追蹤者”有我(一仔張相)呀,你可以從张相入去我个blog 到,你試下,唔得再話我知!

      刪除