2014年6月27日 星期五

大頭仔的煩惱

<2yr4mo>

一看到標題,都想像到有什麼問題吧? 

因一仔頭大(遺傳自都是頭的一仔爸媽),有穿衣的問題!

上年的夏天衫好多都是買大了的,所以今年本應是適合穿的。

誰不知每次替一仔換衫,一仔實會瓜瓜嘈又掙扎。

最后粗心大意的一仔媽才發現原因是衫領太窄,每次要穿過衫領時,都會整到一仔個頭。

冬天時,一仔的長袖衫大多數是有肩扣的,而買的呎寸是給24個月大的小童(不再是BB了)。

踏入夏天了,前排見一仔有這個穿衣的問題出現,打算全部買一批新的,但24-36個月大的小童衫,已經好少有肩扣的了。

買衫時,曾有售貨員提議每當穿衫時,兩隻手要扯開個衫領,但好似唔多work之余,還有機會扯闊晒個衫領。


最后買到這些款 :



香港店鋪現成買的,肩扣

深水埗買的,有肩扣,65碼,有衫有褲,20元,超抵!
但只買了一套,搵日再去買過先!


淘寶買的,要認真量度了一仔的胸圍及衫長先可買。
明明看衫的相片時是白色底的(16元人仔),但收貨后,卻不是純白色,有d似染了色的白色衫。而且,招紙亦是外露的。

另有這三款前面有扣鈕的



另有這款衫領可以拉闊的


V字領都可以買,但無看到合眼緣的。

自從換了這批新衫后,一仔換衫時無再掙扎了。



30 則留言:

  1. 又睇吾出佢個頭咁大喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢出世時已係大頭仔,可能因为依個原因,最后要用吸盤吸佢出來呢!:P

      刪除
  2. 回覆
    1. 好彩最后都揾到点解佢換衫唔合作的原因咋

      刪除
  3. 最後戈隻衫咪fit晒囉!

    回覆刪除
  4. 真係唔講都唔知原來一仔係大頭仔, 哈哈~

    回覆刪除
  5. 晉晉都係大頭仔呀~ 都有試過D衫過唔到頭, haha~

    回覆刪除
  6. 一仔著開領扭扣衫都幾有型呀!
    第一件米奇衫幾得意,對腳突出黎……

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝ee^o^
      因为对脚咁得意,所以才買它!:P

      刪除
  7. matthew都係大頭仔, 所以我會買大d衫, 反正男仔鬆d都好睇! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔有d衫都好大件,等我比佢試下着先!

      刪除
  8. 肚B個頭都算大,有啲衫都要大力拉埋穿到個頭過去架 XD
    難得搵到一仔size啲T-shirt仲有扣鈕款,不過我覺得一仔著裇衫仲有型呢~

    回覆刪除
  9. HAHAHAHAHA! 柑B 也有尼個問題!
    柑B 會大叫: CAKE 住! CAKE 住呀!
    有時我忍唔住笑佢佢就會喊XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔只一仔有依個煩惱!
      叻叻,識講 cake 住!
      好攪笑>你笑 柑B ,佢更會喊麻添!

      刪除
  10. 我o既方法係先穿過成塊面, 再過後腦位~
    因為我唔中意大件衫, 我中意slim cut ~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都留了一兩件過頭笠既靚靚衫,下次試下你個方法先, Thx!

      刪除
  11. 原來一仔個頭都真係幾大wow

    回覆刪除
  12. Hi Annie, 早上好!好耐無過來探你啦!呢排小高真係好懶呢 ~ 一熱真咩都唔想做,哈 ~ 近來好嗎?^^
    haha...我侄兒小Ryan又係頭大身細...

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來超超忙呀,我都少睇blog了!
      男仔唔怕頭大身細既!

      刪除
  13. 有啲衫個領係窄啲, 不過我地都係用力去解決問題 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都有用力,但一仔唔like啊!
      其實,係未d 衫既 design有問題呢? 應該領開闊d才對,因小朋友多數頭大身細啊!

      刪除
  14. 唔講都唔覺一仔係大頭仔喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番d 相,短頭髮唔覺,但頭髮長番少少,就好覺了!

      刪除