2014年6月6日 星期五

香港巧虎幼幼版9月號

<2yr3mo>

多謝肚B媽生動又吸引又詳盡的分享,才知有咁可愛又益智的巧虎教材可訂購。

3月尾時一次過收到幾個月的巧虎教材,但自己很忙,又怕一仔會覺得悶,所以每日會播放不同月份的DVD給一仔睇。

后來參考了小豆子媽的做法,才改為兩三日轉另一隻DVD。

第一次先拆開9月份的,一仔爸拎出個巧虎手偶同一仔玩。

一仔可能覺得好有趣,有時都會叫一仔爸再同佢玩手偶。

而小花妹妹呢,估唔到一仔媽只示範了一次用纸手帕替小花抹臉、用纸奶樽餵小花,一仔都識跟住做。




當初決定唔買宝宝版,而買幼幼版,正因幼幼版有講小花出世,十分適合我地計劃生第二個BB的父母買。。。希望一仔睇了依輯幼幼版后,將來都會容易接受弟弟或妹妹!




幫小花換片、穿衫、除衫,一仔仍未識。

不过,只要執到小花既尿布,一仔媽問小花係边到?話媽媽要幫小花包番塊片,一仔都識去揾番小花出來,然后交比媽媽。

而睇巧虎的video,睇到巧虎佢地跳舞,一仔更加會跟住郁手腳。




更估唔到video有唱唐詩依part! 

仍講緊bb話多的一仔,媽媽好期待有一天見到佢好似小豆子哥哥咁識唱唐詩!

以前一仔好少玩布公仔,現在成日會拎住巧虎、小花及其他布公仔玩及講一大論bb話,健康院書仔話"扮演"是小朋友學習之一。

幼幼版中還會陸續教"浴室的安全"、"開心洗澡洗頭"、"不怕去看醫生打針"、"男仔女仔分別去廁所"等。

以前一仔成日睇Disney channel 及youtube 學英文,依個月雖講單字多了,卻係英文多,所以我地希望一仔睇了以廣東話為主的香港版巧虎后,學下講番多d講廣東話!


14 則留言:

  1. 一仔而家越講越多,ee對你有信心,好快可以諗到俾mama聽的

    回覆刪除
  2. 一仔好可愛呀,見到小花尿布會問小花響邊^^
    我一隻碟睇好耐架,按肚B進度有啲播短啲有啲長啲架~
    希望一仔同肚B講野都可以一齊進步啦!

    回覆刪除
  3. 謝謝你的介紹。。。今個我個yahoo blog比巧虎洗左版,令我心思動動
    我幫瞕瞕訂幼幼版定寶寶版好呢?佢而家一歲一個月

    回覆刪除
    回覆
    1. 我訂左啦, 頭先有電話通知我2014年9月出左啦, 好開心呀, 等我攞返屋企同瞕瞕玩下, 再寫感想XD

      刪除
    2. 那記得要学小豆子媽个方法,同小朋友睇了書先,才去睇video呀,千其唔好学我依个失敗的例子,只睇video及玩玩具,無乜睇書!

      刪除
    3. 我屋企沒有DVD機, 也不打算買啦, 我覺得就咁睇書玩玩具都得既. 第一期既巧虎教手拖手, 我夜晚同瞕瞕講完, 第二朝帶佢上松山玩, 佢一見到d小朋友, 就熱情地走過去拖人地隻手, 超搞笑, 咁證明到佢睇書都吸收到喎

      刪除
    4. 用電腦睇都可以呀!
      但瞕瞕肯睇書又可以即時學到,那遲d 先用電腦睇都可以!

      刪除
  4. 玩得開心又學到嘢就最好喇!巧虎呢套教材真係唔錯。

    回覆刪除
  5. hello 你好啊,我想問問係邊度訂啊?唔該曬

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,我唔係好記得點買了?好似夾埋一班 blog 友買? 搵到以下資料給你參考下:

      http://cathy-mama.blogspot.com/2014/01/benesse.html?m=1

      https://www.facebook.com/Babymo.Hongkong/posts/3181480905221792

      http://parenting-times.com/2021ASB/?fbclid=IwAR3wwy6ti22lVvdEesMI2aFqxAVpcdyBx89-YC82pRtuNIpO4Cd3q5aPJJY



      刪除