2012年12月9日 星期日

差一天便十個月大的一仔 ~ 睇医生 + 乖食藥

還有一天便十個月大的一仔,一仔爸妈要带他睇医生,因他巳成個星期有鼻涕塞住,有時更有鼻水有d咳.

湊B姨姨已每天幫一仔吸鼻一至兩次,一仔媽就吸唔到,因一仔掙扎又喊.

昨晚,一仔半夜还咳了幾次 ~ 有时一仔都会假咳,但瞓觉咳就不会是假的了.

所以,今天早上一仔妈狠下心,就算一仔挣扎又大喊都幫他吸鼻,好彩成功,还吸到青bb的鼻涕!

趁一仔爸刚返完通顶班,連续兩天放假,連忙一起帶一仔去睇医生 - 青衣的羅医生, 都係第一次睇,因一仔爸公司保险屬於UMP, 睇医生$45嫁,D同事既仔女睇开ok,取定药放在家看門口也好.

最后等睇医生45分鍾,等取药都要45分鐘!
登記處的護士話今早得一個護士執药喎!
但我地见到一对男女不但打尖睇医生(因識医生囉),还可以不需15分鐘便取药兼走人!

医生开了收鼻水、鼻塞、滴鼻及止咳药,只比一仔飲了收鼻水、鼻塞药各一次.

醫生話唔好用吸管吸鼻,最好只用紙巾!

一仔好乖食藥添,鬼咩,一仔媽知一仔喜欢用匙羹飲水,亦用匙羹餵藥,药又唔苦喎!.

希望一仔快D好番啦!

3 則留言:

  1. 阿B病咗,做媽媽嘅真係又擔心又肉赤,祝一仔快啲好番!
    我又係每次吸鼻都唔成功! 乜唔好同吸管吸架?
    [一仔媽回覆12/10/2012 15:16:23]一仔爸話怕太大力吸穿個鼻膜喎,都唔知真的定假的!?
    我起初試吸了幾次都唔成功,因吸咀在鼻孔外,最后禁住一仔,吸咀在鼻孔口內少少就吸到了!

    回覆刪除
  2. 靑色即有菌了,定時食薬希望快好番
    [一仔媽回覆12/11/2012 01:26:25]但医生話係因鼻涕在鼻孔內已幾天才變色,及話d药有需要先食,等BB自己慢慢好番,若嚴重了才番去复疹!所以,我只餵一仔食过一次药...今天,又好似無咁多鼻涕塞住,要睇多幾天先.

    回覆刪除
  3. bb病病真係辛苦呢...我都覺得吸鼻好難呢...
    呢排0的菌好犀厲, 要小心0的啊~

    回覆刪除