2012年7月27日 星期五

頭泥

—仔三個半月大時開始有頭泥,起初印印姐姐無同我地講,係有一次我見她在—仔頭上"有動作",我問她,她才講已用人手幫一仔清理了好多頭泥已幾天了,但見一仔頭頂仍一大範圍是頭泥,於是,我教印印姐姐用健康院派既小冊子上的方法 ~ 先薄薄搽一層橄欖油(藥房有得買,$10-$20一支),待30分鐘后抹掉,然后洗頭沖涼。

但用此方法好似不太worK,每天只抹去少少頭泥,兩星期后依然好多頭泥,剛好返健康院打四個月大的針,問醫生才知道橄欖油要搽多些才可軟化D頭泥(搽太少無效),5分鍾后,用手指逐D逐D捽甩,会有少少红.或另一個方法,一仔爸發現D頭泥其實痴住D頭髮,所以應"執往"幾條頭髮仔,輕輕向上扯,便可逐少逐少將頭泥扯走除去(會連頭髮也扯走,沒辦法,當順便換麻BB頭髮),3天便將頭泥全部清除了。

一仔出世時好多頭髮,但不知何時開始甩頭髮,當頭泥完全清除后,不出一星期,頭頂上的頭髮長番出來,還頗長又多呢。

3 則留言:

  1. 記得有一少少就要清, 唔理,會越出越多

    回覆刪除
  2. 係lu,果時出頭成個頭頂都係 ~ 就快6個月大,不會再出頭泥吧!?

    回覆刪除
  3. 原來搽太少無效,唔怪得我整極都仲有啦~
    [一仔媽回覆01/30/2013 12:23:27]真work嫁,快d試下!

    回覆刪除