2012年7月23日 星期一

煲粥仔 / 整菜蓉 / 整魚肉

上星期六短週在家,試下煲粥仔、整菜蓉、魚肉,結果如下:

煲粥仔
2湯匙 + 300ml熱水(=20湯匙水),放入保溫杯焗兩小時,打開已開晒花,煲一陣 (約2分鍾)~ 原來應要再加水,因有些"結結地" ,及要慢火煲 8-10分鍾 [今次煲唔到健康院小冊子那個更稀的樣子 ~ 一D米都無]。
另外,今次煲的份量都很大碗,初初煲BB不會食咁多,下次應用1湯匙 + 150ml熱水(=10湯匙水, 即 1:10)。
所以,用飯匙(若有20ml)盛了些少給一仔試食外,余下的用一個微波爐有膠蓋的玻璃碗盛起,放入雪柜普通格第二天煲滾再試食。
打算一次煲兩天的粥。

一仔勉強食了幾啖,跟住又要食糊仔,糊仔后加奶粉如平常。
(平時一仔天天大便一次,除非去了街影響了他的作息時間,試過最近連續兩天去街,兩天沒有便便,第三天一來便多到背脊都有,我放工回家一仔爸同我講日本福島又核爆兼陸沉了,我話不會吧? 一仔爸才話原來剛才一仔勁多便便,堂舅父仔形容此次事件為"核爆便便"。
今次星期六、日連續兩天食了幾啖粥仔的一仔都無便便,好彩第三天(今早)有番便便了[好彩沒有又核爆],所以食粥仔on hold先,睇多幾天便便情況)

整菜蓉
依健康院DVD既方法整,先洗淨,后浸一小時,滾水落菜煮一分鐘,剁碎,用濾網過 ~ 但過唔到,係未未切得夠細粒呢? 所以自己先試食,有陣草青味,唔知點先可以去除草青味呢?
未比菜蓉給一仔食,因只係試範給印印姐姐睇點樣整菜蓉而已。

整魚肉 買了一塊鯇魚腩及鯇魚排(加嘛$18),想試下邊一款較好食又少骨,又依健康院DVD既方法整,先洗淨,后用蔥和薑鋪面及底,可能蒸得耐了點,有些鞋鞋地。
未比魚肉給一仔食,因又只係試範給印印姐姐睇點樣整魚肉而已。


1 則留言:

  1. 其實我都應該要開始整,但我中係好似好多野整齊。。。唔想郁手。。嘻嘻

    回覆刪除