2017年1月15日 星期日

慈山寺遊

<4yr11mo>

自從上年7月去大尾篤踩家庭式單車見到慈山寺的觀音像,只能望其門卻不能入去,一仔爸媽一直想預約和一仔嫲嫲一起去慈山寺參拜觀音像,但要預約"星期日",又要在一個月前的早上8點上網預約,很難!

第一次在街上用手機去網址預約,居然"塞車",完全入唔到,到半小時後入到預約的網址,星期日的時間已全部滿額了!

第二次剛巧一仔爸媽在屋企,可以用屋企電腦準時8點入去網址預約,起初都"塞車",好彩最終入到,但只余下最早9:30 及 9:45 兩埸的時間咋!

今天可以去慈山寺了,可惜一仔嫲嫲的腳受了傷,要在家休息!

約了9:45,在大埔墟火車站轉專線小巴20B,車程大約20分鐘,再行10分鐘就到。




由屋企出發,直到到慈山寺門口@9:15,一直都落雨,到差不多9:30開門時,居然停雨及出太陽!


大約有25層樓高的觀音像



勺水


好喜歡寺內幾幅畫上的字句

                                         其中幾幅




臨走時才拎到此單張

走時去返路口等專線小巴,等了一陣,好彩小巴剛好有3個位。

上到車,一仔爸致電問朋友大埔墟可有巴士去觀塘?估不到有兩位女乘客主動熱心話我地知哪裡下車及搭巴士,真的要多謝她們!





4 則留言:

  1. 成日經過吐露港都見到,乜原來要預約仲要咁full㗎

    回覆刪除
  2. 25層樓高,好高啊~ 我成日聽人講慈山寺,不過就未去過,好似好寧靜咁呢 ^^

    回覆刪除