2016年12月26日 星期一

2016年(第四次)遊迪士尼@X'mas

<4yr10mo>

一年去一次迪士尼,已成為一仔家的週年活動,但一仔居然話唔想去,因為他話去過,再來他想去海洋公園,因他睇電視新聞成日話地鐵的南港島線就快通車,最後小數服從多數,當然照舊去迪士尼啦!




鐵甲奇俠飛行之旅
一仔爸話睇youtube睇到"飛行之旅"好正,但一仔媽上官網話暫時優先只開放給租酒店的住客,估唔到去到卻又可以入場,限制只有小朋友要高過102cm,一仔pass!







一仔爸話仲可以和鐵甲奇俠真人影相,原來要去"鐵甲奇俠裝備展",但因開放時間和其他節目的時間撞了,最後無去到影。


廸士尼魔法書房
"米奇金裝劇"落畫後,新的"魔法書房"有人話不及"米奇金裝劇"那麼好睇,但上年因太多人排隊,無去睇,今年可能好多人仍在小鎮廣場排隊等和米奇與米妮影相,11:15這場居然不是好多人在排隊,仲可以又比我地坐到最前第一排添!


見到飄雪,有個小朋友興奮的走了出去


失車驚魂
一仔架BB車一早封塵了,因拎住一個背袋,又有大褸,所以一入到樂園,即刻租了架樂園的BB車。




魔法書房前,已將架BB車泊在書房外,睇完出來,BB車的背袋及裝住大褸的環保袋卻不見了,嚇到一仔爸媽呢...... 望真d,車後的名不同了,架車不是我地的,咁我地架車呢? 車連袋一起不見了,仲驚!

周圍再望一望,原來我地泊錯車位,最初泊的車位不是真係"嬰兒車停泊處",我地架車之後應係畀職員搬去真正的"嬰兒車停泊處"。

後來我地發現原來有兩種"嬰兒車停泊處",一種有職員代看守BB車,另一種沒有職員看守,之後每次當然找有職員看守的泊BB車啦!







絕地聖殿武士特訓
多謝新公司同事介紹,才知有這個活動,同事話有幾場,但多數好爆,所以要盡快去報名,要帶麻小朋友報名! 職員會問小朋友幾多歲? 因限 4 - 12歲才可玩,再在開埸時間提早 15 - 20分鐘去報到。


報名處


特訓埸地

和黑武士對打



特訓片段

和黑武士對打


玩完,一仔話好玩!

到傍晚時份,一仔話想再玩,但已經爆晒,報唔到名再玩了。


巴斯光年星際歷險
一仔話要去玩巴斯光年,估唔到一仔仍記得,因一仔媽忘了上年有玩過呢!





小小世界
一仔跟住話要坐船,記得上年一仔好喜歡玩依個,上年仲坐了3次。

因為玩了其他設施,今次只玩到一次咋!





幻想世界火車站
記得上年坐火車是坐一個圈,在美國小鎮大街上車,亦在同一地點落車。

今次卻要在幻想世界落車了。





廸士尼飛天巡遊
當然不能錯過,每次睇,都係咁好睇!




每次睇巡遊,我地都係坐在巡遊頭睇,今次當巡遊"走晒"時,一仔居然識得走去巡遊尾,跟住職員姐姐拉住條繩跟住行。






米奇幻想曲
一仔媽記得上年睇依個時,一仔唔肯戴副3D眼鏡,今年肯了,而我地好好彩又係坐到最前排,一仔還想伸手"去碰"3D立體畫面! 




轉轉彈弓狗
上年問一仔,一仔話唔玩,今年居然主動話玩。

見排隊人龍唔長,以為好快有得玩,原來排到里面是九曲十三彎,足足排了40分鐘才排到!







小飛象旋轉世界
一仔原本都話要玩依個,但見條人龍太長了,最後都係無去玩。


玩完彈弓狗,一仔已話想搭Uber走人,我地話仲有晚間巡遊,一仔話睇左(指日間巡遊),最後當然又係小數服從多數!

見到巡遊尾,一仔又想跟住職員姐姐拉繩,但因我地要趕去搵位坐低等睇煙花,所以無比一仔去拉繩。


睇完晚間巡遊,當然要睇麻煙花,上年太遲去找靚位,只睇到煙花,完全睇唔到睡公主城堡上的投影,今次當然不能再錯過。

一仔又話睇過(指上年),又想搭Uber走人,但他不知他未睇過睡公主上的投影,最後當然又係小數服從多數!

但一仔見到人地頭頂上好似巫師果款三角形高身的藍色米奇帽,他話要一頂作為聖誕禮物!於是一家三口先走去美國小鎮大街的店舖搵,可惜揾唔到,因已賣晒!

買唔到,見尚余15分鐘就放煙花,連忙走去找靚位,好彩仍找到!













沒有留言:

張貼留言